avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1051 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Magistraţi şi Admitere în ... INM 2015...ADMITERE!!!
Discuție deschisă în Magistraţi şi Admitere în magistratură

INM 2015...ADMITERE!!!

Desi poate unii or sa spuna ca este prea devreme,eu cred ca timpul ramas pana la admiterea din 2015 este suficient sa punem impreuna bazele unui examen reusit si sa reusim sa fim admisi...nu cred in vorba "a doua oara va fi cu noroc",vreau si pot sa reusesc din prima desi stiu ca va fi un drum lung!!!
Sunt studenta in anul 3,i-mi doresc enorm o cariera in magistratura,daca mai sunt persoane care vor sa dea admiterea la inm in 2015 le invit aici sa dezbatem impreuna,sa ne ajutam reciproc si sa invatam!!!
Orice informatie venita din partea voastra va ajuta enorm!!!
Haideti sa punem burta pe carte!!!
Ultima modificare: Duminică, 9 Februarie 2014
madalinaflo, utilizator
Patrick_ a scris:

În camera preliminară, prin încheierea penală pronunțată la data de 10.06.2014, a fost menținută măsura arestării preventive, dispusă în faza de urmărire penală la data de 14.05.2014.
a) Încheierea este executorie de la pronunțare.
b) Încheierea este executorie, dacă la data pronunțării, inculpatul sau procurorul nu contestă soluția.
c) Măsura preventivă încetează de drept la data de 11.06.2014 dacă inculpatul sau procurorul nu contestă soluția până la rămânerea definitvă a încheierii.

de ce nu e și c)?
Cred ca, daca am calculat bine, cele 30 de zile de arest preventiv ar fi incetat in data de 13.06. nu 11.06, daca autorul s-a gandit ca ar fi fost luata masura pe 30 de zile. Mai mult, masura inceteaza de drept indiferent daca e contestata masura sau nu.
Ultima modificare: Marți, 10 Februarie 2015
Tudor1982, utilizator
Adică ar fi corectă și varianta c)...