Intr-un sediu suntem 5 Asociatii de proprietari care prestam servicii de caserie pentru locatari. Contractul de inchiriere este cu o societate din subordinea primariei municipale, iar acest contract este incheiat pe numele unei asociatii din cele 5 in care restul de 4 au aceleasi drepturi si obligatii. Problema pe care o ridic in acest context este urmatoarea:- sediul este incalizit de societatea de termoficare a orasului. Aceasta acorda o bonificatie daca factura este achitata la termenul mentionat. Asociatia care este "titularul de contract" refactureaza catre cele 4 asociatii(desi cred ca s-ar putea achita ca orice datorie prin chitanta), dar suma repartizata este factura curenta+bonificatia acordata pentru luna anterioara care de fapt s-a scazut din totalul initial al facturii.
Mentionam ca cele 4 asociatii au achitat factura la termen si normal ar fi fost ca si acestea sa primeasca acea bonificatie, Am cerut Asociatiei "titulare" sa corecteze , dar am fost refuzati pe motiv ca bonificatia se acorda titilarului, dar aceasta titulatura este doar pentru ca nu se poate ca toate asociatiile sa fie titulare. Va rog sa ne sfatuiti ce am putea face? Sumele nu sunt mari, dar pana la urma este vorba de corectitudine. Va multumim!
Asa cum vi s-a spus, sa se intruneasca presedintii intr-o sedinta si sa stabileasca modul de repartizare a cheltuielilor cu acel spatiu si a bonificatiilor.
Daca "titularul de contract" refuza repartizarea asa cum decid majoritatea celor 5, sa refuze urmatoarea factura si sa nu o platesca pana cand nu o vor reface asa cum ati decis.