cristina_preda a scris:
am facut adunare generala, am ales un nou comitet si am stabilit sa ne autogospodarim , s-a depus in instanta dosarul, asteptam sa ne iasa CUI-ul, dar mai dureaza.
.......
Noi ne facem platile din ceea ce incasam, insa nu ajung banii si pentru apa rece.
Pana cand o sa aveti incheierea judecatoreasca (urmata de codul fiscal) noua asociatie nu exista si trebuie sa faceti platile in formula de pana acum, in vechea asociatie. Neavand personalitate juridica nu puteti avea contracte cu furnizorii, nu puteti angaja... sa aca nici nu aceti cum sa faceti plati direct vreunui furnizor.
Dar, dupa ce o sa avet incheierea judecatoreasca si codul fiscal, presedintii celor doua asociatii trebuie sa discute si sa stabileasca o comisie pentru despartirea oficiala, preluarea activului si pasivului de fiecare din cele doua asociatii.
Comisia poate fi formata din presedintii celor doua asociatii, cenzorii acestora, poate membrii comitetului care se pricep, administratorii.
Se verifica situatia fiecarui fond, fiecare cota repartizata, de repartizat, achitata, neachitata, casa, banca..., se incheie un proces verbal cu cele constatate si cu modul de preluare a debitelor catre furnizori, a fondurilor, a trezoreriei...
Presedintii celor doua asociatii semnaeza, parafeaza acest protocol alaturi de membrii comisiei iar administratorii executa.