In ianuarie am primit niste reduceri de la un furnizor. Ni s-a facut o factura de retur pt. produsele respective si apoi o factura de marfa la aceleasi produse, dar la un pret mai mic. Dar la factura de retur sunt gresite cam 3 pozitii, in sensul ca s-au returnat la un pret gresit, pret la care eu nu le am in program, deci nu pot sa le scad. Eu i-am rugat sa imi faca pt. acele 3 pozitii gresite o factura de corectare, sa le faca intrare la pretul gresit si iesirea la pretul corect si sa mentioneze pe factura ''corectie la factura nr... din data de...'', urmand sa atasez factura de corectie la cea gresita din ianuarie. Am procedat corect?
Mentionez ca ei mi-au facut factura de corectie, dar nu au scris ca este vorba despre o corectare a unei alte facturi, au facut doar intrarea-iesirea si atat, ca o factura normala.
Daca nu am procedat corect, cum ar trebui sa fac?
Multumesc!
Stoc
sora
buna.sunt la inceputul drumului in contabilitate motiv pentru care va cer ajutorul.
lucrez la un depozit de bauturi cu livrare directa catre ... (vezi toată discuția)