avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 541 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Impozite şi taxe locale Procentul de impozitare cladire+teren
Discuție deschisă în Impozite şi taxe locale

Procentul de impozitare cladire+teren

Buna ziua,sunt medic veterinar si am cumparat CMV compusa dintr-o cladire si teren fiind medic concesionar.Sunt persoana fizica autorizata si in actele cladirii si terenului.Pentru plata impozitului local cum ar trebui sa ma incadrez la plata impozitului persoana fizica sau persoana juridica?(persoana fizica autorizata nu este pesoana juridica ca srl-urile..? nu)
care ar fi procentul de impozitare pe acest imobil?
Cel mai recent răspuns: carmen01011958 , moderator 11:37, 27 Februarie 2014
Va incadrati ca persoana fizica conform normelor metodologice de aplicare ale art. 248 Cod fiscal, punct 12, alin 2, litera b) :
.
(2)Contribuabilii, persoane fizice, care desfăşoară activităţi economice pe baza liberei iniţiative precum şi cei care exercită în mod autonom sau prin asociere orice profesie liberă sunt:
...
b) persoanele fizice care exercită orice profesii, cum sunt cele: medicale, de avocatură, notariale, de expertiză contabilă, de expertiză tehnică, de consultanţă fiscală, de contabil autorizat, de consultant de plasament în valori imobiliare, de arhitectură, de executare judecătorească, cele autorizate să execute lucrări de specialitate din domeniile cadastrului, geodeziei şi cartografiei sau alte profesii asemănătoare desfăşurate în mod autonom, în condiţiile legii, şi care nu întrunesc elementele constitutive ale contribuabilului - persoană juridică.

Impozitul pe cladire se va calcula conform art.251 cod fiscal
[ link extern ]

si hotararii de consiliu local privind impozitele si taxele locale.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură