avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 541 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Probleme juridice în afaceri - ... Probleme ramburs curier
Discuție deschisă în Probleme juridice în afaceri - contracte între profesionişti

Probleme ramburs curier

buna seara. am trimis si eu cu o firma de curierat un colet si nu am primit rambursul. am trimis coletul in data de 03-01-2014 si au trecut 2 luni in care ma tot amana cu plata rambursului, confirmarea primirii coletului de catre client este, plangeri la firma respectiva am facut, am sunat aproape in fiecare zi dar nu imi dau un raspuns cand imi trimit banii si ma tot amana in fiecare zi? aveti idee ce este de facut? ce masuri as putea lua? multumesc! o seara placuta!
Cel mai recent răspuns: Kozma Istvan , utilizator 06:41, 28 Octombrie 2016
Trebuie sa aiba prezentat pe site sau la sediu modul de rezolvare a contestatiilor. Faceti una in scris. Apoi in functie de raspuns, puteti sa faceti sesizare mai departe catre autoritatea nationala de reglementare in comunicatii care autorizeaza pe acesti furnizori de servicii postale.
am facut si scris si am sunat timp de 2 luni si in fiecare zi ma amana dar nu se rezolva nimic. Chronos curier se numeste firma de curierat in caz ca mai vrea cineva sa trimita sa nu o faca ... dar am vreo sansa sa mai recuperez banii?
Buna seara, aceeasi problema o am si eu cu Chronos curier, colete trimise si valoarea ramburs inca nu este inapoiata dupa 30 zile. In plus exista si un contract de colaborare intre noi care evident nu a fost respectat de catre ei nici in ceea ce priveste rambursul nici in ceea ce priveste taxele pe care le aplica. Am incheiat un contract cu 15 lei pe colet in sistem ramburs insa de la cliente a fost incasat intre 30 si 44 lei. ce pot face, cum ii pot actiona in conditiile in care am pierdut si f mult in piata, am primit multe reclamatii in ceea ce priveste tariful curierului iar cei de la chronos nici nu imi mai raspund la telefon de 10 zile. Site-ul lor este de cateva zile in mentenanta si nu poate fi accesat nimic pentru a putea face reclamatie.
george-neagu a scris:

Trebuie sa aiba prezentat pe site sau la sediu modul de rezolvare a contestatiilor. Faceti una in scris. Apoi in functie de raspuns, puteti sa faceti sesizare mai departe catre autoritatea nationala de reglementare in comunicatii care autorizeaza pe acesti furnizori de servicii postale.


~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Probleme ramburs mihaela-mariaa mihaela-mariaa Buna seara, am o mare problema cu Chronos curier, colete trimise si valoarea ramburs inca nu este inapoiata dupa 30 zile. In plus exista si un contract de ... (vezi toată discuția)
Probleme ramburs curier Kozma Istvan Kozma Istvan buna ziua! am trimis mai multe colete cu o firma de curierat si nu am primit rambursul. din august 2016. in timp de 2 luni, tot amana cu plata ... (vezi toată discuția)
Retinere ramburs de curier fara drept? Madval90 Madval90 Am si eu o intrebare la dvs daca imi permiteti. Pe data de 27.04 am trimis unui client un colet prin intermediul unei firme de curierat in urma unei ... (vezi toată discuția)