Buna seara, am o mare problema cu Chronos curier, colete trimise si valoarea ramburs inca nu este inapoiata dupa 30 zile. In plus exista si un contract de colaborare intre noi care evident nu a fost respectat de catre ei nici in ceea ce priveste rambursul nici in ceea ce priveste taxele pe care le aplica. Am incheiat un contract cu 15 lei pe colet in sistem ramburs insa de la cliente a fost incasat intre 30 si 44 lei. ce pot face, cum ii pot actiona in conditiile in care am pierdut si f mult in piata, am primit multe reclamatii in ceea ce priveste tariful curierului iar cei de la chronos nici nu imi mai raspund la telefon de 10 zile. Va multumesc.
Sunteti persoana juridica? Daca da, ANPC nu va poate ajuta deci trebuie sa apelati la un specialist - consilier juridic, avocat sau un mediator cu experienta in astfel de probleme.
Colet pierdut
Cineva94
Buna ziua. Am comandat un colet din UK in valoare de 900 de lei pe care mi l a pierdut firma de curierat si momentan nu l gasesc. AWB UL meu a fost pus pe alt ... (vezi toată discuția)