Bună ziua,
Am vândut un telefon către Yzzy, iar zilele trecute a venit curierul sa ii predau telefonul, cei de la FAN CURIER, iar a doua zi am fost sunata de la fan cum ca s-a pierdut coletul, și nu ma pot despăgubi integral fiindcă pe awb este ramburs zero.
Am vorbit și cu cei de la Yzzy, extrem de draguti, încearcă sa ma ajute, am vb si cu cei de la Fan, le-am arătat conversațiile cu cei de la Yzzi și aștept răspuns.
Menționez ca am imei ul telefonului.
Voiam sa întreb dacă a pățit cineva asa ceva și dacă sunt șanse sa recuperez toți banii pe care cei de la Yzzy mi i-au oferit.
Sunt 100% sigura ca, curierul a furat telefonul, fiindca nici măcar nu mai răspunde la telefon.
P.S. Cei de la Yzzy au primit raspuns cum ca voi fi despagubita, insa asteptam sa ne spuna cu cat si cand.
Ideea este ca imi este putin teama, fiindca am inteles ca ei despagubesc in cuantumul a cateva taxe de transport. Iar telefonul meu costa 3850 lei.
Am facut deja plangere la politie, iar daca nu mi se vor returna banii integral voi apela si la ANPC.
Cum sa piarda un colet, o firma de curierat?
Toti le ridica osanale in timp ce Posta Romana e criticata.
E clar furt. Si chiar daca nu, tot curierul se face vinovat. Ciudat ca au sunat cei de la FanCourier sa anunte pierderea coletului. Oare cati sunt implicati acolo?
Reclamatii Politie, ANPC, in ultima instanta proces.. Indiferent de valoarea rambursului.
Mulțumesc mult pentru sfat. Dacă nu se rezolva pe cale amiabila am sa fac și către anpc reclamație.
Da, fix asa s-a întâmplat. Am crezut ca, cad jos din picioare când mi-au zis de la Fan Curier ca s-a pierdut coletul. Bineînțeles ca nu vor sa folosească cuvântul furat...