o companie de telefonie, face reclama "agresiva" la o promotie pentru un pachet ce
contine bunuri si servicii dupa cum urmeaza: telefon gratuit,abonament in valoare de
2 euro tva inclus,cu 100 min. nationale. Am primit vreo 3 sms-uri, cu asta, am analizat
tarifele si serviciile de care beneficiez acum, si am decis sa trec la noul pachet.
Toate bune pina aici. M-am prezentat la ghiseu, si am solicitat sa-mi modifice:
abonament de 2 euro plus tva, cu pachet promotional, abonament 2 euro tva inclus+
100 min nationale.Primesc urmatorul raspuns: Se poate face, ba mai primesc si un telefon nou, si cartela noua, cu acelasi numar, pe gratis.
Deoarece beneficiez si de alte servcii de la aceeasi companie, fara sa ma fi intrebat cineva, le spun: "Presupun ca celelalte pachete de servicii ramin neschimbate!". Moment in care imi spune ca se vor modifica si celelalte tarife si servicii. Le-am spus ca eu nu solicit asa ceva. Am primit raspuns ca daca doresc sa trec la pachetul din promotie, atunci acesta se va aplica si la numerele si telefoanele gratuite de care beneficiez, obtinute ca si bonus pentru incheierea unor acte aditionale la contract, privind servicii de internet. Mentionez faptul ca numarul si telefonul pentru care am solicitat modificarea, a fost dobindit in urma semnarii unui act aditional,prin care ma obligam sa derulez contractul pentru o perioada de 2 ani, numai pentru acesta, nu si pentru celelalte servicii.Periada respectiva a trecut, motiv pentru care nu mai am nici o obligatie de acest gen.
Asadar oferta reala a fost urmatoarea:
scmbare de la: la:
tel.abonament 2 euro+tva tel abonament 2euro tva incl
tel abonament gratuit tel abonament 2 euro tva incl
tel fix gratuit (2buc) tel abonament 1 euro+tva
servicii catv neschimbate.
Superpromotia lor era sa trec de la( 2 euro +tva), la 4euro tva inclus + (2euro+tva)si
citeva minute nationale.
In aceste conditii am renuntat sa mai modific ceva si am plecat.
Profund nedumerit, am sunat la serviciul cu clientii, le-am relatat ce am patit, si
am intrebat daca se poate schimba numai ceea ce am solicitat eu.
Am primit urmatorul raspuns: Se poate schimba planul tarifar ptr. un singur nr. de telefon, celelalte tarife si servicii ramin neschimbate, dar se modifica peroada
obligatorie pentru toate serviciile, inclusiv pentru semnal tv si internet). Consider si aceasta oferta un abuz, in concluzie, consider justificat titlul, si in acelasi timp ma simt total descurajat, deoarece mi-au spus ca orice alta cale de atac sau negociere, va duce la acelasi rezultat. Ma simt umilit, deoarece pentru simplul fapt ca sunt client vechi, beneficiez de o serie de servicii din partea lor, pe care le-am platit in termenul scadent, de peste 10 ani, sunt obligat sa semnez clauze abuzive,care, pentru un client nou de exemplu, nu ar avea obiect. Ma poate indruma cineva? ce as mai putea sa fac? este aceasta o situatie ptr. OPC?
sau sa ma resemnez si sa accept sa fiu tratat cu bataie de joc, de catre o companie careia statul (adica noi) i-a oferit toate conditiile sa se dezvolte (poate prea mult)?