Buna seara. Am un abonament de telefonie la compania X, pentru care eu nu am solicitat niciodata decat servicii de voce, nu si de internet mobil. Asta deoarece pe telefon aveam 2 cartele, cealalta d e la compania Y, si foloseam cartela Y pentru a intra pe net. Ei bine intr-o zi, dintr-o eroare, am intrat pe net folosind cartela X(din greseala, deoarece la conectarea la internet imi a pare un meniu din care aleg ce cartela folosesc, si imi apare acolo si cartela X desi eu nu am solicitat in contract internet de la compania X). Ei bine, stupoare: pentru doar 80MB de internet foarte slab calitativ am fost taxat cu 250 lei=55 euro, cost care nu mi-a fost niciodata comunicat.
Am inteles ca asta ar fi fost costul la nivelul anului 2012 cand am f acut abonamentul, in momentul de fata tarifele fiind de zece ori mai mici. Este legal ceva, adica taca tarifele scad pentru noii clienti, firmele de telefonie folosesc aceleasi tarife de acum ani de zile ptr clientii vechi? Oricum tariful asta este halucinant, nu cred ca putea costa atat nici acum 4 ani. Nu exista nico lege care sa protejeze consumatorii? Adica , la gaze/curent/apa, cand cresc preturile, iti creste a utomat factura fara sa te intrebe cineva de sanatate sau sa te puna s a semnezi, dar, cand costurile scad, astia la telefonie lasa
aceleasi preturi? Cum se poate asa ceva?
Si sa mai precizez ceva foarte interesant: la aceeasi firma X am un abonament de date mobile pe o tableta, la care sunt tarifat cu doar 12 euro ptr 5 GB de internet, foarte bun, rapid. Cum se poate sa fiu taxat cu 12 euro ptr 5 GB, iar dincolo pe telefon cu 55 euro ptr doar 80 MB amarati?La aceeasi firma, acelasi client?
Cel mai recent răspuns:
silster , utilizator
20:35, 3 Iulie 2016