in urma notificarii primite de la Telekom pe care o atasez:
”NOTIFICARE PRIVIND MODIFICAREA UNILATERALĂ A CONTRACTULUI AVÂND CA OBIECT SERVICIILE FURNIZATE DE TELEKOM ROMANIA MOBILE COMMUNICATIONS S.A. (“TKRM”)
Stimate Client,
În contextul creșterii costurilor legate de furnizarea serviciilor de comunicații precum și pentru a asigura în continuare viabilitatea economică, suntem nevoiți să modificăm condițiile de furnizare a serviciilor prevăzute în contractul încheiat cu Telekom Romania Mobile.
Astfel, începând cu data de 1 martie 2020, prețul pentru fiecare abonament de servicii mobile contractat pe contul 1.11302768 va fi majorat cu 0,42 euro TVA inclus (0,35 euro fără TVA). Majorarea se adaugă la prețul redus al abonamentului (prețul rezultat după aplicarea reducerilor/promoțiilor de care beneficiați conform contractului), prețul final fiind determinat prin însumarea acestora. Majorarea prețului se va regăsi pe factura dvs. evidențiată la linia Majorare 2 abonament servicii mobile.
Valoarea majorării în lei este de 2 lei* (TVA inclus); valoarea în lei poate varia în funcție de cursul de schimb aplicabil la data emiterii facturii.
În măsura în care nu sunt modificate expres sau implicit conform celor din prezenta notificare, restul prevederilor contractului nu se modifică.
Dacă nu sunteți de acord cu modificările de mai sus, aveți dreptul de a denunța unilateral contractul privind furnizarea serviciilor în termen de 30 de zile de la data primirii prezentei notificări. În caz de denunțare a contractului, nu veți fi obligat la plata vreunor despăgubiri. Dacă ați achiziționat un Pachet Promoțional, tranșele lunare neplătite aferente terminalului achiziționat devin automat scadente și exigibile.
Denunțarea unilaterală a contractului se poate face prin notificarea scrisă, transmisă către Telekom Romania Mobile Communications S.A., la sediul din București, Splaiul Independenței nr. 319G, SEMA Parc, Clădirea Atrium House, etajele 1 și 2, Sector 6, 060044, conform prevederilor Contractului sau în magazinele Telekom Romania.
Cu stimă,
Andreas Elsner
Este legal ca cei de la Telokom sa ma oblige sa platesc transele lunare neplatite la terminalul telefonic achizitionat la momentul incheierii contractului? Eu personal vreau sa renunt la acest contract.
Cel mai recent răspuns:
gi-jane2 , moderator
16:37, 29 Ianuarie 2020