avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 728 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... conflicte de munca
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

conflicte de munca

Lucrez ca administrator de patrimoniu la o gradinita cu 200 copii prezenti zilnic ce servesc masa iar in fisa postului am ca sarcina de serviciu si functia de casier-magaziner. In plus mi se cer situatii financiare de care directorul centrului bugetar, ce necesita ore suplimentare peste program neplatite.La un control financiar s-a dat ca sarcina de serviciu conducerii sa fiu degrevata de functia de casier ca fiind incompatibila cu functiile ce le detin, lucru nerezolvat.Am ocupat aceasta functie prin concurs la 1.01.2008 dar nu am am fost omul dorit si astfel intampin greutati. Sunt stresata , calomniata, izolata se fac presiuni supra mea avand controale finanaciare si de audit f.des,inventare dar fara rezultate negative pt.mine, lucru ce-i deranjeaza pe unii colegi, chiar si pe directorul general, acesta actionand cu agresivitate asupra mea si cu vorbe grele am fost data afara.Sunt in CM- urgegenta si nu stiu cum sa procedez, ptr.ca nu mai am puterea sa ma intorc la servicu. Ar merita dati in judecata.Dati-mi un sfat cum sa procedez. Multumesc !
Cel mai recent răspuns: INOCENTIA ZISSU , Consilier juridic 10:17, 27 Aprilie 2009
in primul rind cred ca ar trebui sa adresati o plingere organului ierarhic superior si dupa acea sa promovati alte eventua;le plingeru daca nu se iau masuri
CHIRICA PARASCHIVA a scris:

.....acesta actionand cu agresivitate asupra mea si cu vorbe grele am fost data afara.

Poate ne spuneti si cum ati fost data afara. Vi s-a desfacut contractul de munca? Daca DA....care este temeilu legal?
~ Conținut șters la cerere ~
Raspuns ca unul care am trecut prin aceste situatii.