avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 814 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Vechime in munca din Italia
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Vechime in munca din Italia

Buna ziua,as dori sa cer o informatie,sunt asistenta medicala ,am lucrat pana in 2007 in Romania apoi am plecat in Italia unde am lucrat timp de 6 ani in domeniu.Am revenit in 2014 si lucrez din nou la acelasi angajator,spitalul municipal.Va rog sa-mi spuneti unde trebuie sa duc actele pentru a mi se recunoaste vechimea din Italia ptr a lua sporul aferent si gradatia corespunzatoare vechimii in munca,spitalul la care lucrez neluandu-mi in calcul si vechimea din italia. Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: ellen4 , utilizator 12:18, 14 Martie 2014
La angajatorul dvs , va trebui sa duceti aceste documente pentru a se lua in calcul la stabilirea vechimii in munca.

Pentru a putea beneficia de recunoasterea in Romania a perioadelor de cotizare la sistemul asigurarilor sociale din Italia va trebui sa solicitati de acolo formularul E207 care va fi emis de I.N.P.S. .
multumesc ptr raspuns,doar ca angajatorul nu imi ia in considerare documentele prezentate pe motiv ca ar vrea o decizie de la minister pentru a putea face modificarile salariale corespunzatoare.Am vorbit la ITM dar nici ei nu imi pot elibera vreo adeverinta si nu stiu cui sa ma adresez.
ITM-ul nu are nicio legatira cu perioada lucrata de dvs in strainatate.

Puteti sa va adresati Ministerului Muncii sa va spuna care este procedura de urmat.
E-mail: relatiicupublicul@mmuncii.ro
Multumesc !

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Buna seara. vechimea in munca din strainatate se poate transfera ... Tods09 Tods09 Buna seara. Vechimea in munca din strainatate se poate transfera ca si vechime in Romania ? Daca da, care este institutia din Romania careia trebuie sa ma ... (vezi toată discuția)