Buna ziua,
Am achizitionat de la un magazin on-line 3 produse electrocasnice. Mi-au fost livrate prin curier, deci nu le-am putut verifica decat dupa efectuarea platii. Toate trei aveau probleme fizice si tehnice: carcasa crapata, nu functionau corespunzator. Le-am trimis inapoi la firma, tot prin curier, insa le-au refuzat.
Am facut reclamatie la OPC si am primit raspuns in scris de la ei, prin care imi comunica ca, prin metodele lor de investigare nu au putut contacta reprezentantii firmei, motiv pentru care au trimis cazul meu la Politia de Sector, Departamentul Fraude. Ce trebuie sa fac pentru a-mi recupera paguba de aproape 600 ron? Va multumesc pentru ajutor.
Daca veti putea face dovada (dvs sau politia) ca acele bunuri v-au fost trimise de catre comerciant deja distruse, atunci acestia din urma pot risca inceperea urmaririi penale pt savarsirea infractiunii de inselaciune.
Daca insa deteriorarile se datoreaza transportului, atunci cei raspunzatori (civil) sunt acestia din urma.
Din pacate proba acestor aspecte este destul de dificila.
Orice alta incercare pe cale civila va necesita dovedirea faptei, culpei si a legaturii de cauzalitate.
Daca ANPC nu v-a putut ajuta nu aveti ce face.
Ar fi bine daca ati merge si dvs. la politia de sector cu raspunsul lor si cu toate datele pe care le aveti despre ei si sa depuneti o plangere. Astfel il veti ajuta pe cel caruia i-a fost repartizat cazul si va asigurati dreptul de a cere relatii despre stadiul dosarului.
Daca sau cand ii vor gasi aveti posibilitatea sa va impacati in schimbul restituirii sumei.