avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 919 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... comisie disciplinara
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

comisie disciplinara

Salut,

Am si eu urmatoarea problema : Sunt in concediu medical si mi-a venit acasa instintare ca maine 29.04.2009 sa asteptat la comisie disciplinara. Ce trebuie sa fac , daca nu ma duc se intampla ceva, tinand cont ca sunt in concediu medical. Va multumesc.
Cel mai recent răspuns: Gratiela Ratiu , Consultant resurse umane 12:59, 27 Aprilie 2009
Nu au dreptul sa va cheme la unitate in timpul unui concediu medical ci doar dupa terminarea acestuia.
Concediul medical suspenda si contractul de munca si termenele de realizare a unei cercetari disciplinare.
Puteti sa le trimiteti si dvs o nota privind faptul ca nu va puteti prezenta din motive temeinice, avamnd in vedere starea dvs de boala, daca vreti, poate fi chiar util pentru a preintampina sa primiti apoi o sanctioune nelegala pe care sa trebuiasca sa o contestati in instanta.
Concediul medical SUSPENDA contractul individual de munca. Ca urmare, nu se mai poate face nici o ancheta. Numai ca dvs. aveti OBLIGATIA de a anunta unitatea ca SUNTETI IN CONCEDIU MEDICAL, deci, trebuie sa trimiteti pe cineva (o ruda) care sa duca actul, este obligatia dvs. Daca va uitati bine, scrie si pe certificatul medical acest lucru. Actul medical trebuie dus INAINTE, de data convocarii 29.04.2009, la personal si instiintat de aceasta situatie (cu o copie xerox) si presedintele comisiei de disciplina.
Inocentia
Inocentia are perfecta dreptate :bow:, eu nu m-am gandit ca poate nu ati trimis inca certificatl medical la societate !

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură