Buna seara,
Va rog sa imi spuneti si mie , daca o firma a iesit din sistemul tva la incasare cu 01.02.2014 , in luna februarie trebuie sa tina cont de furnizorii si clientii care sunt platitori cu tva la incasare? de ex. am emis o factura unui client care este platitor tva la incasare, eu cand colectez Tva cand imi achita factura sau la emiterea facturii tinanad cont ca nu mai sunt in sistem .
Iar deductibilitatea tva in cazul unui furnizor platitor de tva la incasare , o fac in momentul achitarii facturii respective?
Va multumesc anticipat.
O seara placuta va doresc.
Referitor la intrebarea dumneavoastra, incepand cu data de 01.02.2014, compania care nu mai aplica sistemul de tva la incasare va avea urmatoarele obligatii:
1. Va colecta TVA-ul din toate facturile de vanzare la data emiterii facturii, indiferent daca respectivii clienti aplica, sau nu, sistemul de tva la incasare.
2. Va deduce tva-ul la data primirii facturii, doar din facturile aferente furnizorilor care nu aplica sistemul de TVA la incasare. TVA-ul aferent facturilor primite de la furnizorii care aplica sistemul de TVA la incasare se va deduce la data platii.
Linku-ul postat trimite catre o pagina in constructie.In opinia mea este neprofesionist sa faceti trimitere catre site-ul personal doar de dragul de a face trafic pe pagina.