avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 504 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Abonament crezut inchis de 3 ani inca pe factura ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Abonament crezut inchis de 3 ani inca pe factura lunara!

Buna ziua.

Va cer ajutorul in aceasta problema, orice sfat este binevenit.

Povestea decurge in felul urmatorul:

In 2009 mama mea avea 3 abonamente pe numele ei (propriu, al meu si bunicii). N-i s-a propus o oferta intr-un magazin Vodafone unde puteam platii mai putin lunar dar trebuia sa mai facem si un al 4-lea abonament ( de aici incolo ma voi referii la acesta cu ab.4) pentru planul Familia (acest plan includea toate cele 4 abonamente). Am acceptat oferta si am facut contract si pentru ab.4.

In 2011, inainte cu 2 luni de sfarsitul perioadei contractuale pentru cele 4 abonamente am mers la un magazin vodafone si ne-am hotarat sa schimbam planul Familia si fiecare abonament sa il facem diferit raportat la preferintele fiecaruia. Pentru fiecare abonament (mai putin ab.4) am achizitionat un telefon si am extins perioada contractuala pentru inca 2 ani.Am hotarat sa inchidem ab.4 si am informat domnisoara care ne ajuta de acest lucru. La randul ei aceasta ne-a asigurat ca la sfarsitul perioadei contractuale (peste 2 luni) acesta va fi inchis. Precizez ca nu am facut nici o cere scrisa, doar verbala si confirmata de fata care ne ajuta.

Astazi, 23.03.2014 am descoperit ca acel abonament (ab.4) a continuat sa fie facturat lunar pe factura. Are abonamentul de baza de la vodafone care e de 3 euro + tva. Pe orice factura si in contul meu vodafone se poate observa ca acel numar care apartine ab.4 nu a fost folosit absolut deloc de 3 ani de zile.

Dilema mea este:

Daca ma duc la Vodafone si vorbesc cu ei exista sansa ca acestia sa isi recunoasca vina si sa imi inapoieze suma totala pentru abonamentul nefolosit timp de 3 ani? Voi putea merge si mai departe si sa cer si o compensare extra?
Daca acestia isi nu recunosc ca ei sunt vinovati, pot cere ajutorul protectiei consumatorului sau actiona in instanta impotriva lor si sa castig?
Ultima modificare: Duminică, 23 Martie 2014
Mihail1972, utilizator
Cel mai recent răspuns: trandafir2 , moderator 14:51, 23 Martie 2014
Mihail1972 a scris:
Precizez ca nu am facut nici o cere scrisa, doar verbala si confirmata de fata care ne ajuta.

Actori incumbit onus probandi, plus ca "ce nu se poate proba, nu exista", deci nu aveti nicio sansa.

Fata de la bar nu avea cum sa inchida abonamentul pe vorbe (ori a facut-o intentionat, ori era prost pregatita in domeniul muncii sale); o putea face doar in baza unei cereri scrise si inregistrate (cu al 2-lea exemplar la dvs.).
Dvs. ati gresit pentru ca nu va cunoasteti drepturile si cum le puteti valorifica (din pacate).

Ultima modificare: Duminică, 23 Martie 2014
trandafir2, moderator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Contract la distanta diferit de oferta acceptata visinescu visinescu Am primit o oferta telefonica de la Vodafone pe care am acceptat-o (tel gratis + cartela Vodafone, pt care urma sa platesc 62 lei lunar, 2 ani fata de aprox 40 ... (vezi toată discuția)
Terminare contract telefonie mobila -MCR- -MCR- Buna seara, Acum 2 ani (09.09.2009) am incheiat un contract de telefonie mobila cu [editat] pe 2 ani iar acum 2 luni le-am adus la cunostinta ca doresc sa ... (vezi toată discuția)
Este sau nu abuz de incredere? Elena_1970 Elena_1970 Buna seara, Am o problema si v-as ruga sa ma lamuriti cum sta treaba din punct de vedere legal. La Vodafone exista un abonament RED29. Costul acestui ... (vezi toată discuția)