avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1085 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... despre somaj
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

despre somaj

Buna ziua. Am o intrebare: Lucrez de 2 ani si in acelasi timp sunt si student. Acuma s-au facut restructurari la locul de munca si trebuie sa mergem pe somaj. Daca sunt student primesc somaj sau nu?
Cel mai recent răspuns: pakos , utilizator 21:42, 27 Aprilie 2009
grace_r a scris:

S-a mai discutat pe forum despre aceasta tema si aceasat reglementare s-a schimbat in urma atacarii art. 44 lit m, a se vedea decizia curtii constitutionale nr.217 din 2003 gasibila la [ link extern ]

cititi si comentariile pe acesta tema de la discutia anterioara:
www.avocatnet.ro/content/for...
Colegul nostru pakos a sustinut acolo acest lucru si a demonstrat ca are dreptate.


Scuzati pentru deranj. nu ati intrebat la AJOFM care este parerea lo???
Ultima modificare: Luni, 27 Aprilie 2009
dinu_dan, utilizator
Scuzati pentru deranj. nu ati intrebat la AJOFM care este parerea lor


Nu am intrebat inca, e adevarat, dar cred ca daca persona merge informata despre aceasta decizie, va putea convinge orice AJOFM ca are dreptate. Este totusi o decizie din 2003, si pakos a confirmat ca se aplica.
Doar ca poate nu s-a facut mare tam-tam :)
grace_r a scris:

Scuzati pentru deranj. nu ati intrebat la AJOFM care este parerea lor


Nu am intrebat inca, e adevarat, dar cred ca daca persona merge informata despre aceasta decizie, va putea convinge orice AJOFM ca are dreptate. Este totusi o decizie din 2003, si pakos a confirmat ca se aplica.
Doar ca poate nu s-a facut mare tam-tam :)


Sincer nu stiu ce sa mai cred. Pana nu o sa merg sa intreb nu ma mai stresez. #-o. O sa revin cu informatii sigure.