Am un SRL in care sunt unic asociat si administrator. In acelasi timp, am si un PFA.
Doresc sa emit facturi intre cele 2 entitati (factura emisa de PFA, achitata de SRL).
Este posibil acest lucru? Exista un conflict de interese in acest caz?
Puteti emite facturi intre cele doua entitati juridice, insa recomandat este sa aveti si un contract de prestari servicii sau colaborare ori vanzare-cumparare intre acestea (depinde de ceea ce facturati).
Pentru a ne exprima cu privire la conflictul de interese ar fi bine sa cunoastem obiectul de activitate al acestora.
Va multumesc pentru mesaj.
Bineinteles ca va exista un contract de prestari servicii intre SRL si PFA.
SRL-ul are ca domeniu de activitate un magazin virtual, iar PFA-ul are ca domeniu de activitate activitatile fotografice.
Se da un SRL - microintreprindere cu 2 asociati, sot si sotie, administrator sunt eu, sotul, SRL-ul are 0 angajati. cod caen 7311 - activitati ale agentiilor de publicitate
Se mai da un PFA pe numele meu cu norma de venit, cod caen 6202 - activitati de consultanta in tehnologia informatiei.
Sediile PFA si SRL sunt diferite.
SRL-ul, prin administrator, poate incheia cu PFA-ul un contract de prestari servicii consultanta in tehnologia informatiei? ( PFA oferta serviciile catre SRL, PFA-ul va emite facturi catre SRL ).
Din punctul de vedere al tipului activitatii PFA-ului, este considerata acesta o activatate independenta sau dependenta? Din pct meu de vedere este activitate independenta PFA-ul avand sediu diferit, calculator in proprietate.