avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1090 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Funcţionarii publici şi ... Incompatibilitate functionar public - PFA medic
Discuție deschisă în Funcţionarii publici şi problemele lor juridice

Incompatibilitate functionar public - PFA medic

Buna ziua!
Sunt functionar public ,in 2011 am devenit PFA( sunt medic) si am avut contracte de prestari servicii (medicale) si la un centru social din judet. (care este in subordinea unei directii bugetara.
Mi s-a adus la cunostinta ca mi-au reziliat contractul pe motiv ca sunt functionar public. In fisa postului ca functionar eu nu am atributii de medic,iar serviciile medicale le prestez in timpul meu liber.
Sunt in incompatibilitate sau pot depune o contestatie?
Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: Gabriela Pintea , Consilier juridic 15:00, 26 Martie 2014
Ce functie publica detineti? Ce atributii aveti?
Sunt consilier superior( de executie) intr-o directie a administratiei locale ce are in subordonare spitalele din municipiu( deci are coordonarea managementului lor).
Locul unde eu desfasor activitate medicala nu are nici o legatura cu spitalele sau cu vreun cabinet medical din structura spitalelor.
Puteti sa va adresati ANI si sa solicitati un punct de vedere.
jdana a scris:
Sunt functionar public ,in 2011 am devenit PFA( sunt medic) si am avut contracte de prestari servicii (medicale) si la un centru social din judet. (care este in subordinea unei directii bugetara.

Dvs. lucrați în cadrul acestei direcții? Există posibilitatea ca centrul social să fi reziliat contractul datorită unui posibil conflict de interese (dvs. cunoașteți situația de fapt mai bine, eu mă refer doar la posibilități). Citiți mai jos art. 79, alin. (1) din Legea nr. 161/2003.
ART. 79
(1) Funcţionarul public este în conflict de interese dacă se află în una dintre următoarele situaţii: