Am trimis. prin internet, o sesizare președintelui asociației.
Menționez că asociația are internet și adresă de e-mail.
La fel și președintele, are adresă de e-mail.
Am trimis, această sesizare, atât pe e-mail-ul asociației, cât și pe cel al preșdintelui. Acest lucru, l-am făcut pe 20.03.2014.
Pe data de 22.03.2014, am primit următorul răspuns la sesizarea mea:
<Vă rog ca orice reclamatie sau sugestie pentru care doriti raspuns, sa o trimiteti pe cale oficiala la adresa Asociatiei cu confirmare de primire>(Am copiat,întocmai, cum a fost scris}.
Vă rog să vă spuneți părerea, despre modul cum doresc unii <președinți>de asociație să rezolve problemele celor pe care îi reprezintă.
Vă mulțumesc!
Cumva are dreptate, daca e sa luam in calcul faptul ca sesizarea, discutia, eventual in sedinta de comitet executiv, rezolutia scrisa si trimisa celui care reclama se face prin documente scrise care sa si ramana la documentele asociatiei.
Pe de alta parte mi se pare un pic "batzos" maniera de raspuns. Cred ca va putea raspunde si pe email. .
In fine..... oameni si oameni.
Eu cred ca unele comunicari trimise prin email pot fi luate in consideratie iar altele nu. Depinde de continut.
Una este sa trimiti indexul apometrului, sa informezi proprietarii ca se opreste apa datorita unei interventii... si alta este sa se solicite ceva ce trebuie sustinut cu argumente, cu semnatura....
Spuneti-ne ce ati sesizat ori ce ati cerut prin acea sesizare?
Luluchi
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Vă mulțumesc pentru răspuns!
Am fost cenzor al acestei asociații. Am făcut rapoarte lunare la documentele din dosarul cu repartizarea cotelor de întreținere, Am găsit, în fiecare lună nereguli. Rapoartele le-am scris într-un registru, le-am scanat ca jpg și le-am trimis atât președintelui cât și administratorului-care este o firmă-, Am găsit lipsă în soldul casei și alte erori care dezavantajau membrii asociației. Am rugat Comitetul să ia măsuri. Am făcut rapoarte cu privire la activitatea Comitetului și a președintelui, atenționându-i că nu îsi îndeplinesc atribuțiile legale.
Aceste lucruri l-au deranjat pe președinte, mi-a interzis accesul la actele asociației și a refuzat să-mi pună la dispoziție registrul de procese verbale de ședințe de comitet și de ad.gen.
Rămânând fără obiectul muncii, pe 6.02.14, am scris la calculator demisia, am scanat-o în format jpg și am trimis-o prin e-mail. Am anunțat demisia, începând cu data de 01.03.2014.
Drept urmare, nu știu pe ce hotărâre a ad.generale, au angajat un cenzor, PFA,
începând cu data de 01.02.2014, lună. în care eu eram în funcție.
Acum, am scris de mână o cerere, prin care am solicitat să mi se plătească indemnizația pe luna februarie. Am semnat cererea, am datat-o, am scanat-o în format jpg. și am trimis-o președintelui, prin e-mail. Am primit răspunsul:Vă rog ca orice reclamație sau sugestie pentru care doriți răspuns, să o trimiteți pe cale oficială la adresa asociației cu confirmare de primire.
Cam asta e <povestea>, mai pe scurt, cu această situație.
Consider că nu e normal, ca în această epocă, în care internetul a luat amploare și se fac sesizări la nivel guvernamental, la nivelul unei asociații de proprietari să nu se poată trimite o cerere scanată.
Vă cer scuze pentru deranj!