Sunt administrator la o asociatie de proprietari din Bucuresti si in urma cu ceva timp, am primit o notificare de la un proprietar a doua apartamente din bloc, prin care cere copii de pe arhiva asociatiei (registre, dosare lunare cu facturi, chitante etc, toata situatia financiara, inclusiv veniturile, situatia platilor catre furnizori, reparatiile facute si valoarea detaliata a acestora,convocatoare pt. Ad.generale si Ad. generale extraordinare, toate procesele verbale ale Ad.generale sau Ad.generale extraordinare si ale sedintelor Comitetului Executiv, Contracte cenzori si multe altele), din ultimii 5(cinci) ani, fara a se specifica motivul acestei cereri si a subliniat ca nu plateste cotele de intretinere pana nu primeste tot ce a cerut
Eu, ca administrator, ce trebuie sa fac, nefiind o munca de azi pe maine si nu am sprijinul Comitetul Executiv, care nu a luat nici o decizie in acest sens?
Adriantot
Moderator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Trecand peste faptul ce este o "notificare" aberanta, proprietarul a cam gresit destinatarul deoarece trebuia sa o faca in atentia presedintelui asociatiei.
Daca a facut-o catre administrator, dati-i presedintelui notificare as o rezolve.
Daca presedintele refuza sa o primeasca, formulati un raspuns si aduceti-i la cunostinta proprieatrului ca in atributiunile administratorului nu sunt cuprinse obligatiile de a raspunde la notificari de la proprietari. Indrumati-l sa trimita adresa, scrisoarea, cerea... catre presedintele asociatiei, cel pe care l-a ales adunarea generala.
Conform dispozitii in vigoare,reprezentantul legal al asociatiei de proprietari este presedintele de asociatie care reprezinta si apara interesele asociatiei e proprietari si ale membrilor proprietari in relatiile si fata de terti-inclusiv in instanta
Dv ca administrator de imobil aveti limita de executie hotarari ale adunarii generale,decizii dispuse de presedinte si comitet executiv
Nu exista dispozitie in vigoare care sa prevada obligatia asociatiei de proprietari de punere la dispozitia proprietarilor de copii dupa documentele asociatiei-vezi art 10 L nr 230/2007 ,care prevede dreptul proprietarilor de a cunoaste toate aspectele ce tin de activitatea asociatiei si,la cerere,au acces la documentele acesteia
Alegere presedinte
timpuriu
candidatul pentru functia de presedinte al unei asociatii de propietari deja constituite , trebuie sa fie membru al comitetului executiv ( in legea 230/2007 si ... (vezi toată discuția)