acum o luna am primit un cuptor cu microunde cadou, am folosit cuptorul dar nu am fost multumit de el , dupa 5 zile am fost cu el la magazinul de unde a fost cumparat si am rugat pe cineva de acolo sa imi schimbe cuptorul pt ca nu il vreu pe ala ( sa oprit de catvea ori in timpul functionari) a fost trimis la service si au zis ca a fost probat si ca eu mint. atunci am zis ca doresc sa il schim pentru ca nu sunt multumuit de firma respectiva, am fost trimis acasa sa forumlez o cerere online, am formulat o cerere online au zis ca ei nu au nici o treaba , am fost la opc domna de acolo mai mai ca ma lua la bataie, ce? stiti ca ei au niste juristi foarte buni si nu avem ce sa facem , dar spuneti aici ce doriti poate reusim sa facem ceva , am scris acolo ca vreu un cuptor mai performant si sa imi zica ce reguli de returnare al produsului au , am primit un raspuns dupa 25 de zile ca nu se poate face nimic magazinul nu doreste sa schimbe produsul respectiv . in acest caz eu ce mai pot face , in online au zis ca au termen de returanre 10 zile dar la magazin care este termenul ???????
Nu au obligatia sa il schimbe, asta cu schimbatul e valabil pt contractele la distanta. In magazin e vazut- placut- cumparat. A, daca nu functioneaza il vor aduce la conformitate sau daca nu pot, vi-l schimba cu un produs similar.
Daca nu va place cadoul, dati-l altcuiva tot sub forma de cadou, poate acea persoana va aprecia gestul, iar dvs cumparati-va altul performant.