avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 677 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Asociat si angajat - concediul medical compensat 100% ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Asociat si angajat - concediul medical compensat 100% neplatit

Buna ziua, ma aflu intr-o situatie mai dificila, aceea de asociat intr-o firma, dar si angajat. Asociata mea este administrator. Firma este nou infiintata, august 2013, eu am contract de munca din octombrie 2013, iar din 19 noiembrie 2013 sunt in concediu medical compensat 100% ( fiind depistata cu cancer ). Este de inteles ca din acea data nu am mai lucrat, incercand sa imi vad de sanatate. Problema mea este ca trebuia sa primesc banii de concediu medical si nu i-am p[rimit. Nu am insistat sa mi se dea acei bani din banii firmei, stiind ca merge mai greu fiind la inceput, dar am asteptat sa fie virati banii de la Casa de Sanatate, bani care au fost virati saptamana trecuta pe 2 luni si jumatate. Asociata mea a ridicat banii dar cand am intrebat cand pot sa ii i-au, mi s-a raspuns ca atunci cand vrea ea. In aceasta situatie cum trebuie sa procedez? Ma gandeam sa merg la ITM dar este ciudat sa faci plangere impotriva firmei tale. Ce solutii am? Se intelege ca relatiile dintre noi, cele doua asociate, s-au deteriorat.
Daca ma puteti ajuat, va multumesc anticipat!
Cel mai recent răspuns: ancamalea , utilizator 21:37, 27 Martie 2014
Conform prevederilor legale, constituie contraventie refuzul nejustificat la plata a indemnizatiilor. Aratati-i asociatei dvs. prevederile de mai jos sa se convinga ca e mai bine si mai ieftin pentru firma sa va plateasca indemnizatia decat sa plateasca amenda + indemnizatia in cazul in care dvs. faceti reclamatie la casa de sanatate.

OUG nr.158/2005:

ART. 36