avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 428 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Vodafone-reziliere
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Vodafone-reziliere

Buna ziua am si eu o intrebare! As dori sa imi reziliez contractul cu Compania Vodafone! Numai sunt multumit de servicile lor! Dar ei imi cer o taxa de 200 de euro! Nu sunt de acord sa o platesc pentru ca nu mi se pare normal ca doar nu eu fac servicile lor sa fie proaste! Multumesc si astept un raspuns din partea dvs!
Cel mai recent răspuns: Ares-3 , moderator 17:53, 1 Aprilie 2014
De ce nu mai sunteti multumit? A scazut calitatea lor de cand ati incheiat abonamentul?
Daca da, ati sesizat compania?
Inca ceva: ati beneficiat de avantaje la incheierea abonamentului (telefon, abonament cu pret preferential etc.)?

Ca sa puteti rezilia unilateral contractul fara sa platiti despagubiri trebuie sa aveti motive demonstrabile, sa fi cerut companiei sa rezolve problemele si sa se fi intamplat nimic in sensul asta. Altfel nu se poate fara a le plati despagubiri in functie de cat a mai ramas din perioada contractuala (ma indoiesc ca e taxa taxa de reziliere, nu mai au asa ceva) si de eventualele avantaje pe care le-ati avut.
Da am luat telefon de la ei! Dar nu sunt multumit de internetul mobil si de calitatea semnalului la care vorbesc! Tot timpu prieteni mei se plang ca ma aud sacadat si cu intreruperi si am schimbat cateva zile telefonu am crezut ca el are ceva ,dar am si sunat la ei si mi-au spus ca o sa faca ei nu stiu ce verificari la retea si nimic nici acum! Cum sa ma tina obligat la ei si sa imi ceara taxa..le dau si tel inapoi!
Aceste facilitati sunt datorate concurentei. Pretul acestora nu se specifica nici unde in contract si modul de recuperare de la abonat. Nu vad de ce suntem obligati sa fim garanti necoditionati ai afacerii Vodafone? Asa ca aceste restituiri ca risc de invstitii sau presiune concurentiala sunt nejustificate !
@Daniel1900
Mai sunati-i o data si spuneti ca e a doua reclamatie referitor la calitatea necorespunzatoare a serviciilor oferite si daca nu se rezolva in timp scurt veti cere rezilierea contractului din acest motiv. Notati-va ziua, ora si numele operatorului cu care vorbiti, daca va hotarati sa faceti reclamatie la ANPC aveti nevoie de aceste date.
In opinia mea chiar daca veti obtine rezilierea fara despagubiri pentru cat a mai ramas din contract, nu veti scapa de plata diferentei de pret la telefon insa e doar o parere, conteaza ce va vor raspunde cei de la ANPC.

Aveti model de intocmire a unei reclamatii aici:
www.avocatnet.ro/content/for...
In legea 161/2010 si 193/2000, sunt foarte clar specificate: se interzice folosirea clauzelor abuzive, de catre operatorii "(profesionisti)", si la folosirea taxelor de reziliere, taxe prin care clientul se tine captiv in retea, fiind obligat la plata acestora prin clauzele trecute in contract.
Aceste prevederi sunt publicate, si pe site-ul ANPC.
Ultima modificare: Luni, 31 Martie 2014
edwin_rosetti, utilizator

Alte discuții în legătură

Reziliere contract euprotopopescu69 euprotopopescu69 Lege nr. 193/2000 reglementeaza clauzele abuzive in contractele incheiate intre comercianti si consumatori. Actul normativ, modificat prin legea Legea nr. ... (vezi toată discuția)
Reziliere contract vodafone tictac tictac Buna ziua, In urma cu circa 18 luni mi-am prelungit contractul cu Vodafone telefonic, operatorul prezentandu-mi oferta de servicii, tariful si faptul ca mi ... (vezi toată discuția)
Taxa de reziliere abonament Georgiana Uica Georgiana Uica Buna ziua, In luna noiembrie 2018 am facut un abonament de 5E fara telefon. Nu am achizitionat nicio oferta ci doar am transformat o cartela Pre Pay ... (vezi toată discuția)