avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 612 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... returnare sau schimbare produs
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

returnare sau schimbare produs

buna ziua,

acum cateva zile mi-am cumparat o bicicleta de la selgros galati si ducandu-ma cu ea la reglare, pentru pastrarea garantiei, am observat un defect de sudura. cei de la firma de service spunandu-mi ca ei nu efectueaza suduri am zis ok , atunci sa-mi dea o negatie cum ca ei nu fac astfel de reparatii, pe baza acesteia sa-mi pot recupera banii sau sa schimb bicicleta. au zis ca nu s-au mai intalnit cu asa ceva si a ramas sa se intereseze.
intre timp le-am trimis aceeasi problema celor care au fabricat aceasta bicicleta , este vorba despre www.dhsbike.ro.

raspunsul lor a fost acesta:
Buna ziua, Bicicleta 2441 din Segros este echipata la fel cu cea de pe site. Daca nu , trebuie sa ne spuneti ce piese va lipsesc.Cat despre sudura pe care nu ati vazut-o initial, nu va putem ajuta. Ar fi fost bine sa va documentati prima data. Odata achizitionat produsul nu se poate schimba doar pentru ca dvs v-ati razgandit intre timp. Va multumim. Cu stima,Dana Tiplic
Service Manager
Tel: 0040-254-210001 / 25
Fax: 0040-254-210004
e-mail: dana@dhsbike.ro



astept si parerea dumneavoastra.

va multumesc!
Cel mai recent răspuns: danajustme , utilizator 12:50, 28 Aprilie 2010
salutare si multumesc! :)
am zis sa nu incep si eu un nou subiect pe cam acest gen:

am dat comanda de pantofi pentru ca nu mai aveau nr meu si au spus ca se poate face.
am dat o gramada de bani pe ei si nu pot sta mai mult de 2ore incaltata....sunt f tari!
vreau sa-i dau inapoi cu tot cu bon si cert de garantie !
nu pot spune despre ei decat ca sunt f tari , n-au alt defect ! intrebarea mea este daca afecteaza in vreun fel ca am facut comanda si ca nu s-au rupt in vreun fel.
eu stiam ca legea cu 30zile se aplica in toate cazurile insa nu vreau sa gresesc.
o prietena mi-a spus ca afara nu te intreaba nimic in 30zile despre motiv ci pur si simplu iti da banii sau alt produs daca vrei!
astept si eu raspuns
multumesc frumos
ce ai facut cu pantofii?am si eu un caz asemanator..si nush cum sa ma adresez vanzatoarei...zic sa fiu draguta..sa nu-mi sara in cap , la mine au trecut 12 zile :(.. are vreo importanta?garantie au 30 de zile :(

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Garantie televizor Bogdan88 Bogdan88 Buna seara. In februarie 2008 am achizitionat un televizor marca Grunding din magazinul Flanco ( Tg-Jiu ). De la bun inceput de cand mi s-a facut proba la ... (vezi toată discuția)
Situatie neplacuta arsis vodafone mariusduta mariusduta Avem urmatoarea situatie. Pe data de 11.09.2010 cumpar un telefon in valoare de 845 RON + un abonament pe 2 ani de zile in valoare de 17 euro pe luna, ... (vezi toată discuția)
Garantie incaltaminte simona2006 simona2006 Buna seara! Va rog frumos sa ma ajutati cu un raspuns, o parere. Acum aproape o luna mi-am cumparat o pereche de pantofi de piele din magazinul CCC din ... (vezi toată discuția)