Ma ajuta cineva cu niste informatii ? Saptamana asta mi-am facut un PFA pentru a ma "angaja" la o institutie de stat ca sofer, printr-un contract cu ei.
Ei imi vireaza pe card lunar o suma de bani, din care cred ca trebuie sa platesc, sanatate, pensii, impozit.
Vreau sa ma ajute cineva, cum pot sa fac, si ce cheltuieli pot sa -mi pun eu pt a plati cat mai putin ? - in contract eu sunt trecut sofer pe masina institutiei care plateste tot, benzina, reparatii.etc - deci alea nu sunt cheltuieliile mele.
Ce pot sa fac? Platesc prea mult daca nu gasesc ceva sa fac. HELP ! Multumesc
Puteti inregisttra ca si cheltuieli cota parte cat revine PFA din cheltuielile cu sediul social, telefonul il puteti trece pe PFA, transportul de acasa la locul de munca ( daca nu este tot pe cheltuiala institutiei), materiale de curatenie pentru sediul social, rechizite, chiar si protocol ( 2% din veniturile impozabile), obiecte de inventar ( daca le achizitionati pe PFA....etc.
Trebuie sa aveti in vedere ca in 15 zile de la infiintarea la Reg. Comertului trebuie sa mergeti si la ANAF pentru a va inregistra fiscal ( depuneti declaratia 220 privind venitul estimat) si sa achizitionati registrele obligatorii pe care trebuie sa le inregistrati la ANAF : Regitrul de incasari si plati, Registrul Inventar si Registrul unic de control.
transportul de acasa la munca , se poate trece cheltuiala cu masina personala ? daca fac un contract de comodat pe masina ? Chiria la spatiu se poate trece tot la cheltuieli?sau imbracaminte pt lucru ?
Stocurile la ii
Deimara
Avem o intreprindere individuala care se ocupa cu productia de tamplarie PVC.
Am inteles de la finante ca am nevoie de registru inventar in care sa trec ... (vezi toată discuția)
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.