La inceputul lunii feb2014 am fost contactat de un agent de la o telefonie mobila concurenta cu cea la care eram cu contract in derulare.Acel contract stiam ca se termina in 19 mart2014.
Am fost incantat de oferta si la insistentele agentului( final de luna feb--bonusuri,etc) am semnat contarctul nou.
Saptamana urmatoare am fost la dealerul de telefonie cu care stiam ca se termina contractul, sa ii anunt ca renunt la semnarea unui contract de prelungire.
Cu stupoare am aflat ca acel contract se termina abia peste inca 6 luni, fiind prelungit cu un act aditional ce nu l-am avut la indemana cand am semnat cu noua companie !
Am sunat imediat agentul de la noua companie in cauza spunandu-i ca am gresit data cand se termina contractul vechi.
Mi-a spus ca va face tot ce poate...
Am sunat la Call Center (noua firma de telefonie)unde mi s-a spus ca cererea de portare a numerelor ( 6buc) a fost anulata, si prin asta sa inteleg ca acel contract a fost anulat.
M-am linistit.
Dupa o saptamana mi-a venit o factura de plata pentru abonamentul de date de la noua firma de telefonie!
A venit momentul sa mentionez ca nu primisem nici telefonul ce mi s-a promis, nici tableta si nici dispozitivul cu USB de internet si deja eram bun de plata la facturi.
Ce sa fac?
Multumesc anticipat.
C.C.
In primul rand va recomand sa mergeti la ei cu factura si sa clarificati treaba.Poate din greseala s-a emis.In cazul in care ei considera ca nu a incetat contractul desi asa ati convenit, trimite-ti-le o notificare prin care sa le comunicati ca doriti rezilierea contractului de telefonie ca urmare a neindeplinirea obligatiilor contractuale de a vi se preda un telefon, o tableta si un dispozitivul cu USB de internet.Daca veti primi in continuare facturi trebuie sa cereti in instanta rezilierea contractului.