buna seara,
as dori sa stiu care sunt obligatiile fata de asociatie a unei firme care vrea sa-si faca sediul social in bloc, si care este baza legala care se aplica in acest caz (daca trebuie sa plateasca la intretinere sau alte plati si in ce conditii asociatia poate sa aprobe)
Este simplu. Descarcati de pe site-ul R.Comertului formularul cu pricina, mergeti apoi la vecinii dvs. (sus-jos, dreapta-stanga) sa semeze ca sunt de acord ca in locuinta dvs. sa figureze sediul social al firmei dvs., al socrului sau mai stiu eu a cui. Sa ne intelegem: sediu social, nu alte bazaconii. Sigur, vecinii au sa va intrebe ce si cum. Incercati sa le explicati ce este cu acest sediu social.
Dupa obtinerea semnaturilor de la vecini, mergeti la as. prop. - puteti intocmi o cerere la care anexati formularul completat cu semnaturile vecinilor si solicitati semnatura presedintelui si stampila as. prop.
Poate o sa fie nevoie, din nou sa explicati ce este si ce face acest sediu social. Explicati ca nu o sa aveti ce sa faceti. In mod normal nu cred ca o sa intampinati greutati, mai ales daca presedintele este un om cu scaun la cap. Daca intampinati greutati, mai explicati-ii o data problema. Daca va loviti de un refuz categoric, rezolvarea este in instanta (poate ca si o mediere ar fi buna, poate mediatorul le explica celor de la asociatie mai bine despre ce este vorba).
In fine, nu este nevoie sa platiti nimic in plus la as. prop. si singura conditie pe care o pune as. prop. (conducerea) este sa aveti semnaturile vecinilor.
Mult succes!
Daca nu aveti activitate specifica la sediul social, nu trebuie sa platiti nimic in plus fata de ceea ce platiti in mod normal ca apartament locuit.
In acest caz nu schimbati destinatia spatiului de locuit. Este un argument in plus pentru cazul ca vi s-ar cere cheltuieli suplimentare.
Numai daca veti avea activitate specifica la acest sediu, atunci incheiati o conventie intre firma dv. si asociatie prin care, in functie de activitate si de deranj, sa platiti anumite cheltuieli suplimentare.