Este clar ca este vorba de un abuz si de lipsa de respect fata de dumneavoastra, in particular, si fata de clienti, in general, a BANCII BCR, de fapt a angajatilor BCR de la FILIALA sau SUCURSALA in cauza prezentata. Se pare ca acei angajati "sfintesc locul" cauzand neplaceri clientilor premeditat si tendentios, abuziv, fara pic de jena.
Cred ca in primul rand trebuie sa sesizati ONPC, prezentand problema asa cum ati prezentat-o si aici, cerand recuperarea prejudiciilor si repunerea in drepturile avute anterior, conform contractului pe care l-ati semnat de comun acord.
Ar mai trebui sa le trimiteti o notificare prin care sa le cereti un raspuns SCRIS prin care sa justifice actiunile pe care le-au intreprins in ceea ce va priveste, fara a va consulta in prealabil, asa cum ar fi fost corect si de bun simt. Aceasta NOTIFICARE o trimiteti pe adresa lor prin CONFIRMARE DE PRIMIRE. Functie de ce raspuns primiti veti putea initia, in cazul in care este negativ, sau nu-l primiti deloc, o actiune in instanta pentru rezolvarea situatiei. Un avocat specializat v-ar putea ajuta mult.
Cu siguranta ca ar trebui sa SCHIMBATI BANCA imediat. Nu se merita sa va rugati de ei, pe banii dumneavoastra. Nu credeti ? Iar la noua banca pe care o alegeti sa aveti grija sa discutati si sa puneti conditii inca de la inceput, iar in contractele pe care le veti semna, de acum inainte, sa puneti CLAUZE SPECIALE, pentru a nu se mai schimba abuziv termenii discutati si acceptati de comun acord. Asa va puneti la adapost de eventuale neplaceri provocate fara a fi instiintata, de fapt cum s-a si intamplat, din nefericire. Aveti si dumneavoastra drepturi egale si ar trebui sa dam tonul la aceasta practica, de acum inainte, pentru a nu mai permite ca un contract sa fie formulat si impus unilateral numai de catre o parte, cu clauze dupa cum doresc, oricum si oricand, abuziv. Succes !