avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 693 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Recuperări de creanţe, datorii, ... BCR - Biroul de credite
Discuție deschisă în Recuperări de creanţe, datorii, Probleme cu băncile

BCR - Biroul de credite

Buna seara,
va rog respectos daca imi puteti spune cum trebuie sa procedez pentru a actiona in instanta BCR intrucat din decembrie 2013 am fost inscrisa in Biroul de credite dupa parerea mea in mod abuziv.
Am o descoperire de cont la aceasta banca iar in cursul anului 2013 am schimbat locul de munca. Dupa acest asepect la cateva luni am primit o somatie de la BCR in care facea referire de o alta somatie (mai veche pe care nu am primit-o) si care imi spuneau ca mi-au schimbat modalitatea de plata si mi/au transformat descoperirea intr-un credit si trebuie sa platesc o anume rata timp de 3 luni. (la cateva zile inainte de craciun). de asemenea in somatie scria ca in cazul in care intampin greutati sa ma adresez bancii. In acest sens am informat banca ca nu am posibilitatea sa achit acea rata stabilita si am oferit doua modalitati de plata 1. achitarea imediata a datoriei integral dar sa nu imi opreasca accesul la descoperitul de cont sau 2. sa achit o rata la jumatate din cea impusa de ei. Binenteles ca nu am fost anuntata in acest sesns prin nici un fel de raspuns iar azi. 15.04.2014 m/am dus cu sotul meu sa facem o refinantare si am aflat ca din decembrie sunt inscrisa in Biroul de credite si nu pot accesa o refinantare de la o dobanda de 18% la una de 10%.
Precizez faptul ca nu am fost instintata cu 15 zile inainte(conform contractului semnat cu BCR) ca voi fi inscrisa in acest program si nici nu au respectat cateva puncte din contract (sa fiu informat cu privire la situatia contului, ba chiar mi-au blocat cardul si nu mai am acces la o situatie). Am asigurat in permanenta un minim de 100 lei pe cont ca banca sa poata retrage comisioanele aferente iar de atunci pana in prezent am depus lunar cel putin 100 lei (neprimind nici un raspuns in acest sens).
Avann in vedere faptul ca nu pot accesa aceasta refinantare sunt hotarata sa-i actionez in instanta. Am copie de pe fiecare mail pe care l.am trimis bancii.
Mentionez ca nu am semnat nici un act aditional la contract si nici vreao confirmare de primire a vreunei instintari de la banca decat contractul din anul 2013, efectiv m/am trezit ca nu pot face refinantare. De asemenea le.am comnunicat ca pot dovedi ca am un loc de munca printr-o adeverinta oficiala cu venitul (intrucat angajatorul nu doreste sa vireze salariul prin banca).
va multumesc, Florentina B.
Cel mai recent răspuns: fanedead , utilizator 23:31, 15 Aprilie 2014
Este clar ca este vorba de un abuz si de lipsa de respect fata de dumneavoastra, in particular, si fata de clienti, in general, a BANCII BCR, de fapt a angajatilor BCR de la FILIALA sau SUCURSALA in cauza prezentata. Se pare ca acei angajati "sfintesc locul" cauzand neplaceri clientilor premeditat si tendentios, abuziv, fara pic de jena.
Cred ca in primul rand trebuie sa sesizati ONPC, prezentand problema asa cum ati prezentat-o si aici, cerand recuperarea prejudiciilor si repunerea in drepturile avute anterior, conform contractului pe care l-ati semnat de comun acord.
Ar mai trebui sa le trimiteti o notificare prin care sa le cereti un raspuns SCRIS prin care sa justifice actiunile pe care le-au intreprins in ceea ce va priveste, fara a va consulta in prealabil, asa cum ar fi fost corect si de bun simt. Aceasta NOTIFICARE o trimiteti pe adresa lor prin CONFIRMARE DE PRIMIRE. Functie de ce raspuns primiti veti putea initia, in cazul in care este negativ, sau nu-l primiti deloc, o actiune in instanta pentru rezolvarea situatiei. Un avocat specializat v-ar putea ajuta mult.
Cu siguranta ca ar trebui sa SCHIMBATI BANCA imediat. Nu se merita sa va rugati de ei, pe banii dumneavoastra. Nu credeti ? Iar la noua banca pe care o alegeti sa aveti grija sa discutati si sa puneti conditii inca de la inceput, iar in contractele pe care le veti semna, de acum inainte, sa puneti CLAUZE SPECIALE, pentru a nu se mai schimba abuziv termenii discutati si acceptati de comun acord. Asa va puneti la adapost de eventuale neplaceri provocate fara a fi instiintata, de fapt cum s-a si intamplat, din nefericire. Aveti si dumneavoastra drepturi egale si ar trebui sa dam tonul la aceasta practica, de acum inainte, pentru a nu mai permite ca un contract sa fie formulat si impus unilateral numai de catre o parte, cu clauze dupa cum doresc, oricum si oricand, abuziv. Succes !
o sa formulez o plangere in cursul zilei de maine catre ONPC si o sa trimit si solicitarea scrisa cu confirmare de primire intrucat pe mail nici nu m-au bagat in seama.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Poprire cont sfr sfr As dori o informatie despre cum se procedeaza in urmatoarea situatie: sunt codebitor la un credit pentru nevoi personale contractat de sotia mea. La randul meu ... (vezi toată discuția)
Credit de la ifn cu dobândă 140%: 5.000 de lei împrumutați pentru 60 de luni, rată de 633 lei/lună. e legal să fie practicată astfel de dobândă? Andreii08 Andreii08 Buna ziua! Acum cinci luni am luat un credit online de la un IFN avand suma de 5000 de lei pe o perioada de 60 de luni, dobanda fiind de 140% iar suma de ... (vezi toată discuția)
Presiuni din partea eos ksi Bianca C. Bianca C. Buna seara, am si eu niste probleme cu EOS, tatal meu a lua un imprumut de la BRD si datorita micsorarii salariului cu cel putin 1.000 lei si supraindatorarii ... (vezi toată discuția)