Buna ziua tuturor
Imi cer scuze pentru acest fapt , suntem in Joia Mare si vroiam sa dam uitarii pentru catea zile unele probleme din asociatie , dar nu suporta amanare caci depasesc termenul de 10 zile pentru a face contestatie .
Despre ce este vorba :
- Astazi a fost afisata intretinerea pe luna Martie si in dreptul apartamentului meu apare la rublica " cheltuieli administrativa " o suma peste ce au celelalte apartamente similar cu al meu .
La acele apartamente suma este de 3.52 lei la mine 17,67 lei , o diferenta de 14,15 lei .
Nu stiu de unde provine aceasta suma , nu exista explicatii , dar din auzite aceasta ar proveni din plata a doua recomandate in urma unei petitii adresate de mine presedintelui .
Un raspuns vine de la presedinte , celelalt de la administrator , ce legatura o fi avand acesta cu acea petitie care daca va spun ce scrie in ea , zici ceva care eu nu pot pronunta astazi .
Intrebarea :
Asa se procedeaza in cazul unui raspuns in urma unei petitii ? mentionez faptul ca am mai primit raspunsuri la unele petitii dar nu prin posta ,ci personal cu nr . de inregistrare .
Plateste proprietarul care doreste un raspuns la o problema legat de asociatia de proprietari sau aceasta din urma ?
Am studiat si eu Legea 230 , dar nu am gasit asa ceva , sfatuiti ma ce sa fac , pentru ca daca este corect si legal , atunci ma supun si platesc , daca astea s legile sau acestea sunt alte legi
Cu speranta ca am fost cat de cat explicit dar nu am putut rabda , va doresc tuturor :
" Un Paste fericit "
Si sa auzim numai de bine .
Am specificat ca in alte cazuri asa s a procedat , daca puteti sa mi dati un raspuns daca asa se procedeaza si la Dumneavoastra in asociatie si daca este corect sa mi " impute " mie ce se putea rezolva asa cum ati mentiont .
Noi, daca suntem nevoiti sa trimitem unui proprietar o scrisoare prin posta cu confirmare de primire (vreo 5 lei), inregistram cheltuiala pe numele proprietarului si o afisam pe urmatoarea lista de plata in sarcina acelui proprietar. Asociatia trebuie sa recupereze cheltuiala.
Presedintele, administrtorul trebuie sa vada si ce scrie solicitantul, in ce modalitate intelege sa i se dea raspunsul. Daca omul precizeaza ca va reveni pentru raspuns, sigur ca i se poate pregati si da raspunsul personal dar sunt situatii cand nu specifica acest lucru iar presedintele pentru a se incadra in cele 7 zile, este nevoit sa apeleze la post si-atunci costa.
Daca cheltuiala este conform cu ce spuneti eu cred ca s-a procedat foarte corect.
De ce ar trebui sa plateasca Popescu ca Ionescu nu a inteles ceva sau are o cerere anume?
Contestatia
Corinaaa
Buna ziua
Am depus o contestatie si solicitam ca raspunsul sal primesc in termen de 7 zile la sediul administratorului acolo unde ne achitam cheltuielile de ... (vezi toată discuția)