Adriantot a scris:
280366 a scris:
Administratorul îmi replică faptul că n-au găsit niciun document care să arate că m-am debransat !
Este posibil la cate schimbari sunt intr-o asociatie sa se fi pierdut "documentul" printre miile de hartii de la asociatie predate de la unul la altul... Dar puteti face lumina daca o sa prezentati la asociatie cererea pe care o aveti dumneavoastra acasa cu numarul de inregistrare sau semnatura presedintelui ori a administratorului de atunci cans sustineti ca ati depus cererea in 2012. Prezentati si procesul verbal de debransare intocmit de cei care v-au debransat cu acordul dat atunci de asociatie si de furnizor.
Până la urmă, după 3 luni de contestatii, sesizări, si-au dat seama că au făcut o gafă monumentală. Oricum, rar am auzit ca să pui la plată pentru un serviciu pe cineva care are conductele tăiate, unii chiar având si centrală sau doar Contor Individual la Gaze !
Da, oameni buni, incompetentii ăstia au pus la plată, de acum 3 luni si pe cei care s-au debransat legal, cu toate actele depuse la A.P. !!! Oamenii se închinau, nu credeau că poate exista asa eroare, si chiar de la o firmă specializată în Administrare !
Pur si simplu se închina si un nou Administrator, când a venit la fata locului, la toti cei facturati abuziv, si a văzut (mai ales la mine), că aveam teava tăiată (din 4.12.2012, martori fiind vecinii), si că firma respectivă de Administrare Imobile, nici măcar nu s-au sinchisit să vină pe teren (mai sunt vreo 30 de apartamente bransate la Distrigaz, la pausal, din totalul de 460), cum era logic si legal.
Pe scara mea a mai rămas o familie la Distrigaz, care, normal, trebuia să plătească factura. Dar, cum v-am spus, acum 3 luni, ne-am trezit că plătim încă 2 familii acele facturi, cu toate că nu mai plătisem de când am făcut cereri de debransare (ce usor era să consulte registrul cu documente înregistrate în A.P. si să vadă la mine data de 4.12.2012 - nici măcar nu ne-au cerut relatii de 3 luni, să clarifice, ei ne-au pus la plată fără remuscări).
DOMNULE ADRIANTOT.
De ce era nevoie de atâta birocratie, cu acte, hârtoage cu care ne-ngropăm de câte ar fi nevoie, când era simplu să treci la acele putine scări (din 27 de scări, doar vreo 8 dacă mai au bransati la vechiul contor de la Distrigaz) si să faci o constatare pe teren, la fata locului (doar ai experientă, esti firmă care se ocupă cu aceste probleme, la multe A.P. din oras).
Ei cică s-au uitat de jos si au stabilit cine mai consumă gaze de la Distrigaz !
MAI PENIBIL DE-ATÂTA NU CRED CÃ POATE FI O CONDUCERE A UNEI ASOCIATII, SÃ NU STII CINE FOLOSESTE UN SERVICIU SI CINE NU !
P.S.
Si mai e o problemă, la care răspund tuturor celor care au scris mai sus.
Vă înteleg, dvs. ati scris din punct de vedere legal, dar birocratic, teoretic, precum că trebuia un proces-verbal de la firma care m-a debransat.
Dar eu n-aveam nevoie de acel proces-verbal (am făcut o cerere de debransare pe 4.12.2012, e de-ajuns o dată ce de-atunci n-am mai plătit gazele) mi-am dezafectat definitiv acele tevi, de atunci am folosit vreo 2 luni o butelie (nu rentează si e periculos), apoi o plită electrică, pentru că oricum eu o am pe mama aproape si merg la ea la masă (nu am nevoie de gaze, mai ales de când a venit o firmă să ne înlocuiască fortat conductele pe toată scara, cu sume astronomice, am renuntat definitiv). REPET: nu consum deloc gaze de la nicio firmă !!!
SI MAI E UN ASPECT IMPORTANT: odată ce mai era un bransat la Distrigaz care plătea, logic, factura la Gaze, fiind singurul contorizat, de ce era nevoie de nebuneala asta birocratică cu ia actul, dă actul, odată ce nu afecta alti proprietari de la alte scări sau blocuri din A.P. ? ERA STRICT PROBLEMA ACELUI PROPRIETAR BRANSAT DACÃ PLÃTEA FACTURILE, SI DOAR EL PUTEA FACE RECLAMATIE ÎN CAZUL ÎN CARE CREDEA CÃ ERAU BRANSATI ILEGAL ALTI PROPRIETARI, FURÂNDU-L.
Era de-ajuns să vină pe scară si să vorbească cel putin cu un proprietar, si se lămurea situatia, dar ... dacă nu-i creier, acum se vor alege cu plângere penală, în special datorită celuilalt abuz, cel cu facturarea abuzivă la căldură împotriva a 5 proprietari, din iarna 2012-2013. VEDETI AICI PAGINA, REACTUALIZATÃ (MAI SUNT MULTE DE PUS ACOLO, DAR E DE-AJUNS CÂTE ILEGALITÃTI S-AU GÃSIT, DAR NIMENI NU VREA SÃ REZOLVE CONCRET CAZUL, DE 16 LUNI):
[ link extern ]
Altii au putut să rezolve rapid cazul pentru a face dreptate celor jecmăniti, dar în Brăila, nu si nu (art.55 din Legea 230/2007 obligă si CLM Brăila, măcar să ancheteze cazul):
Primele sanctiuni pentru facturile umflate la încălzire.
[ link extern ]
* Asociatiile de Proprietari din Iasi verificate de inspectorii municipalitătii:
[ link extern ]
*** Veste bombă! Iesenii înselati la facturi îsi primesc banii înapoi:
[ link extern ]
Dalkia se chinuie să explice facturile aberante la căldură:
[ link extern ]
Dalkia insistă pentru facturarea iesenilor cu centrale individuale:
[ link extern ]
Nu plătiţi mai mult de o Gigacalorie. Dalkia a emis facturile pe februarie şi avertizează: cine e umflat la plată, să ne sune !:
[ link extern ]
Facturile abuzive la încălzire, în atentia autoritătilor iesene:
[ link extern ]
Întâlnire de gradul zero ! Aberatiile din facturile la încălzire, analizate de autorităti.
[ link extern ]
Aberatiile din facturile la încăzire, finalizate cu amenzi.
[ link extern ]
"Multi ieseni nu stiu ce cantitate de căldură plătesc"
[ link extern ]
Situatie de infarct pentru iesenii care locuiesc la bloc ! Cei mai multi vor rămâne fără bani din cauza asta !
[ link extern ]
Numai aici nu se vrea rezolvarea, care e clară si simplă, fără comentarii ! Oare ce interese sunt să ajungem să ne îmbolnăvim, alergând de colo-colo să demonstrăm acel abuz material care ne afectează, cu toate că era obligatia autoritătilor să ia măsuri la timp ?
AUTORITÃTILE DIN TARÃ S-AU IMPLICAT PENTRU A FACE DREPTATE CELOR JECMÃNITI !
*** Aberatiile din facturile la Încălzire, finalizate cu amenzi - 17.04.2013 | de VLAD ALEXA
*** După ce autoritătile din Iasi au făcut un control pentru descoperirea vinovatilor în cazul anomaliilor apărute în facturile la încălzire, ancheta s-a finalizat cu o serie de amenzi în valoare de până la 100.000 lei. Reprezentantii operatorului de termoficare si angajatii municipalitătii IASI au făcut o serie de controale în traseul pe care îl au facturile la încălzire, la 45 de Asociatii de Proprietari, acolo unde au existat sesizări din partea cetătenilor care s-au simtit nedreptătiti la plata facturilor. "Actiunile s-au soldat cu somatii de reintrare în legalitate, de recalculare retroactivă a cheltuielilor cu încălzirea si de reafisare a listelor de întretinere corectate", precizează oficialii Primăriei Iasi.