In urma neplatii(perioada indelungata) a serviciilor de furnizare apa de catre anumiti locatari, cei de la apa nova a sistat serviciile de furnizare pentru toti locatarii blocului.
Locatarii buni platnici au solicitat catre apa nova montarea de contoare individuale insa respunsul a fost negativ.
Pentru rebransare s-a platit taxa de rebransare tot de catre buni platnici. La scurt timp s-au acumulat din nou datorii, iar apa nova ameninta din nou cu debransarea. Ce este de facut?
Multumesc mult
Pot fi facute sesizari la protectia consumatorului pentru debransarea ilegala a proprietarilor care si au achitat la zi facturile? Se poate face actiune in instanta?
Stimata doamna, sunteti deja mult mai idealista decat permite legea in Romania.
Ati intalnit vreodata un presedinte care nu stie sa scrie si care a fost ales presedinte?
Dar cenzori care nu stiu ce si cum sa verifice (nu ca la noi ar fi o problema asta, avem totul online si poate verifica oricine orice)? Si astia alesi de proprietari.
Dar membrii in comitet niste bunici si bunicute de peste 70 de ani ca cei tineri sunt prea ocupati sa se implice?
V-am mai atras atentia ca pe forum nu se discuta persoana, ci problema.
Deci, de principiu, administratorul nu are a face cu recuperarea restantelor.
Acolo unde blocul este plin de bunici tintuiti in casa de boli si neputinte, administratorul poate face si drege, dar altfel....nu.
Deci nu e vina lui, dar poate ajuta, indruma, poate fi chiar mandatat, dar sa nu-i spunem ca e de vina.
Daca intelegeti ce vreau sa spun (?!?)
M -am interesat si aici situatia ar fi cam asa: am solicitat adminitratorei documente, pentru a verifica valoarea corecta a debitelor, administratora a refuzat si a sugerat sa aduc expertizor contabil. pe de alta parte am sunat la primarie si mi s-a recomandat sa i dau in judecatata, sa solicit instantei obligarea paratei apanova la montarea de contoare individuale. Se pot cere si daune care sa i despagubeasca pe cei prejudiciati, ramasi fara apa, caldura, ...mizerie, miros insuportabil etc,