avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 249 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Recuperări de creanţe, datorii, ... Ajutor- incurcatura conturi
Discuție deschisă în Recuperări de creanţe, datorii, Probleme cu băncile

Ajutor- incurcatura conturi

Buna ziua. Sunt studenta si din semestrul 2 beneficienz de bursa. Am fost chemata la contabilitatea facultatii sa dau un IBAN sa mi se vireze bursa. Din greseala am dat IBAN companiei AVON unde eu sunt reprezentat. Dupa ce am observat ca banii au fost virati in contul AVON am sunat la companie si mi-au apua ca nu se poate face nimic doar sa imi transfere banii in contul virtual de unde pot sa cumpar produse dar mie imi trebuie urgent banii. Mentionez ca cei de la banca au ridicat pur ai simplu din umeri. Acuma va intreb ce pot sa fac in afara sa merg la politie sa depun plangere cum am fost sfatuita.
Cel mai recent răspuns: nikolle2014 , utilizator 19:21, 3 Mai 2014
Este greseala dvs. dar poate si a bancii.
Ce nume a fost trecut la titular?

Cu politia nu e clar daca ati avea succes dar ati putea incerca...
politia o sa va raspunda sec, "nu e de competenta noastra", gresala este a dvs.
La titular a fost trecut numele meu si CNP meu iar la nume criteriu tranzactie a fost scria bursa student cum mi sa spus la banca iar cei de la facultate au sunat la banca si au spus de ce nu au verificar ca nu corespunde titularul cu IBAN-ul
Banca este si ea vinovata dar bancile sunt cam ajutate in ultima vreme...

Rezolvati cu Avon.
Aveti dreptul de a le adresa o cerere prin care sa le solicitati restituirea banilor.
Sa luati nr. de inregistrare la cererea depusa la ei adica sa o aveti in 2 exemplare.
Mergeti sa vorbiti si cu directorul dupa aceea.

Ultima modificare: Sâmbătă, 3 Mai 2014
gi-jane2, moderator
Va multumesc!!!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură