Buna ziua. Sunt studenta si din semestrul 2 beneficienz de bursa. Am fost chemata la contabilitatea facultatii sa dau un IBAN sa mi se vireze bursa. Din greseala am dat IBAN companiei AVON unde eu sunt reprezentat. Dupa ce am observat ca banii au fost virati in contul AVON am sunat la companie si mi-au apua ca nu se poate face nimic doar sa imi transfere banii in contul virtual de unde pot sa cumpar produse dar mie imi trebuie urgent banii. Mentionez ca cei de la banca au ridicat pur ai simplu din umeri. Acuma va intreb ce pot sa fac in afara sa merg la politie sa depun plangere cum am fost sfatuita.
La titular a fost trecut numele meu si CNP meu iar la nume criteriu tranzactie a fost scria bursa student cum mi sa spus la banca iar cei de la facultate au sunat la banca si au spus de ce nu au verificar ca nu corespunde titularul cu IBAN-ul
Banca este si ea vinovata dar bancile sunt cam ajutate in ultima vreme...
Rezolvati cu Avon.
Aveti dreptul de a le adresa o cerere prin care sa le solicitati restituirea banilor.
Sa luati nr. de inregistrare la cererea depusa la ei adica sa o aveti in 2 exemplare.
Mergeti sa vorbiti si cu directorul dupa aceea.
Iban gresit
100sag
Salut. ACum vreo câteva luni am făcut o tranzacție prin home bank in valoare de 1000 de euro..dar am greșit iban.numele si adresa sunt corecte.am sunat la ... (vezi toată discuția)