Fapte:
Dupa ce a luat marfa, un client refuza sa semneze/primeasca factura pentru anume lucrare.
Nu numai ca au refuzat factura, dar au negat ca ei au comandat lucrarea (suma de peste 10000 RON). Din neglijenta - si din pacate... - nu exista contract intre cele doua firme pentru aceasta.
Detalii:
Inainte de a li se emite factura, dupa finalizarea lucrarii, in lipsa patronului (profitind de increderea pe care si-au cistigat-o anterior, prin colaborari cu alte lucrari mai mici d.p.d.v. al costurilor, pe care le plateau imediat), o angajata din firma clientului a luat marfa. A doua zi, cind li s-a dus factura, cu o crunta nerusinare, persoana respectiva a negat tot (ca ar fi comandat si ca ar fi luat ceva de la executant).
Factura a fost trimisa ulterior prin posta cu confirmare de primire, mai exista un e-mail de la ei, in faza incipienta, cind se comanda lucrarea respectiva, exista martorii care au fost de fata cind persoana a ridicat lucrarea, caietul-evidenta in care se consemneaza orice lucrare pe care o ridica clientii, de asemenea exista si celelalte firme implicate care au executat materialele auxiliare specifice necesare realizarii respectivei lucrari.
Exista vreo sansa ca firma pagubita sa isi recupereze banii?
Multumesc.
P.S.
Daca vreun avocat din Timisoara care citeste acest caz este interesat,, rog sa ma contacteze pe mesaj privat.
Va puteti recupera creanta pe calea unei actiuni comerciale introduse la tribunalul compenent. Administrarea probatiunii va fi mai anevoiasa, dar sunt sanse de castig. Si exista practica judiciara numeroasa pe spete de acest gen.
Conflict
turinico
Clientul imi face o factura de stornare cu diferenta de pret cu care nu este de acord la marfa pe care a cumparat-o de la firma mea in anul 2010.Intrebare este ... (vezi toată discuția)