buna ziua
as dori sa pun o intrebare :
In 2011 am facut parte dintr-o comisie de inventar la o scoala ,inventar realizat si incheiat.
In acelasi an scoala s-a unit cu o alta. Bilantul si actele contabile au fost predate noului contabil si noii conduceri.(care intre timp s-au schimbat-nu mai sunt angajati ai scolii)
Acum se constata ca exista diferente in minus de obiecte de inventar si conducerea scolii vrea sa ne impute noua comisiei, ceea ce lipseste.
Spuneti-mi va rog cine este raspunzator de ceea ce lipseste acum??
de lipsa unui bun raspunzator se face cel care a primit bunul in gestiune, folosinta, etc.nu o comisie de inventariere.
daca se poate proba ca acea comisie a intocmit liste de inventar care au cuprins bunuri inexistente-varianta in care ar exista o logica in imputatia despre care vorbiti -atunci, masura imputarii acelor bunuri inesxistente tercute in listele de inventar ar fi cea mai mica sanctiune pe care ar primi-o membrii acelei comisii.
Inventar gestiune
napoleonul
Buna ziua, va rog sa ma lamuriti in urmatoarea privinta: la efectuarea inventarului gestiunii unui depozit participa toti si cei doar detasati doar pentru ... (vezi toată discuția)