buna ziua
as dori sa pun o intrebare :
In 2011 am facut parte dintr-o comisie de inventar la o scoala ,inventar realizat si incheiat.
In acelasi an scoala s-a unit cu o alta. Bilantul si actele contabile au fost predate noului contabil si noii conduceri.(care intre timp s-au schimbat-nu mai sunt angajati ai scolii)
Acum se constata ca exista diferente in minus de obiecte de inventar si conducerea scolii vrea sa ne impute noua comisiei, ceea ce lipseste.
Spuneti-mi va rog cine este raspunzator de ceea ce lipseste acum??
de lipsa unui bun raspunzator se face cel care a primit bunul in gestiune, folosinta, etc.nu o comisie de inventariere.
daca se poate proba ca acea comisie a intocmit liste de inventar care au cuprins bunuri inexistente-varianta in care ar exista o logica in imputatia despre care vorbiti -atunci, masura imputarii acelor bunuri inesxistente tercute in listele de inventar ar fi cea mai mica sanctiune pe care ar primi-o membrii acelei comisii.
Inventar gestiune
napoleonul
Buna ziua, va rog sa ma lamuriti in urmatoarea privinta: la efectuarea inventarului gestiunii unui depozit participa toti si cei doar detasati doar pentru ... (vezi toată discuția)
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.