Am primit o plata de la o persoana fizica in contul meu personal din cauza unei neglijente de administrare a magazinului online. In loc sa trimita proforma cu contul firmei a trimis cu contul meu personal, in detaliile platii platitorul a scris numarul comenzi, nu stiu daca asta ma ajuta cu ceva. Problema este ca eu sunt pasibil de evaziune cu toate ca vreau sa dau factura dar n-am cum... As lasa-o asa ca este suma mica, 150lei dar problema este ca plata a fost facuta prin BCR.
Inca un aspect, problema cu casa de marcat, am auzit ca au fost persoane care au platit amenda ca n-aveau casa de bon chiar prin tranzactii online de la persoane fizice. Cum este pana la urma, pot gasi pe undeva in exceptii de la obligatia de-a da bon in cazul unui magazin online si a platii prin transfer bancar?
Ce va spun acum nu e aviz juridic, ci chestie de bun simt: atat timp cat aveti un registru contabil in care treceti la timp si corect toate operatiunile si puteti dovedi asta, nu aveti de ce va teme. Asta presupune emiterea unor facturi, chiar daca sunt doar pdf-uri. De temut trebuie sa va temeti cand registrul contabil nu reflecta toate operatiunile.
De ce nu trimiteti banii in contul firmei cu mentiunea: trimisi gresit in contul personal de clientul Popescu Gh., comanda nr. ...?
Situatia este mai complicata din cauza acelui bon care trebuie dat pe langa factura, daca platea direct in contul firmei nu era nici o problema, era suficient factura fara bon. N-o sa cumpar casa de marcat pentru 150lei...
Casa marcat
stefanskh
Se da urmatoarea situatie:
Magazin online
Clientul comanda, primeste factura proforma pe care o poate achita ori depunand direct banii in contul societatii ... (vezi toată discuția)