Nu am experienta in infiintarea de asociatii de proprietari de bloc si as dori sa stiu in afara de Statut, Act Constitutiv, Acord de Asociere si Procesul verbal al Adunarii Generale de constituire, ce mai trebuie sa fac si sa pun la dosarul pe care il depun la judecatorie. Ca sa fie si mai exact, este vorba de o asociatie care va fi in Popesti Leordeni si judecatoria in cauza este Judecatoria Cornetu.
Ma intereseaza in principal taxe si daca e necesara asistenta unui avocat sau a unui notar care sa certifice sau sa autentifice documentele in cauza.
Ce inseamna mai exact urmatoarele in contextul dosarului de infiintare "Admite excepţia netimbrării cererii invocată de instanţă, din oficiu. Anulează cererea ca netimbrată. Cu apel în termen de 5 zile de la pronunţare pentru părţile prezente şi de la comunicare pentru părţile lipsă. "
Copiile actelor de proprietate sa fie complete.
Adica toate paginile contractului sau actului de proprietate, cu anexe daca exista. Asa se pot constata datele necesare: proprietar, suprafata utila... Apoi, de regula la contractele mai vechi, pe ultima pagina exista o stampila mare dreptunghiulara cu semnatura, data, numar de transcriere in registrul de inscriptiuni-transcriptiuni. Alte contracte mai recente au pe ultima pagina ori pe o pagina separata semnatura, data, numarul de inregistrare in cartea funciara la OCPI. Pe baza acestora puteti completa acel tabel si judecatorul poate numara si verifica concret cate apartamente sunt transcrise, intabulate, neintabulate...