Salut ,daca nu am postat unde trebuie va rog sa inchideti topicul sau sa l mutati :worthy: .Acum 1an si 4 luni am facut un abonamet de date la Cosmote si am primit un router.Mi sa stricat si am fost la Germanos pentru reparatie in garantie ,mi a fost inapoiat dupa 3 zile cu o foaie pe care scria ca nu mai poate fi reparat si ca trebuie schimbat,abonamentul a fost colectiv pe numele unei asociatii sportive ;de la Germanos mi au spus sa iau legatura cu liderul de sindicat acesta la randul lui sa ia legatura cu Reprezentantul Direct (agentul care a facut contractul cu asociatia sportiva) sa mi fie schimbat aparatul .De 5 luni incearca sa ia legatura (telefonic,mail) dar nu poate.Am facut o plangere telefonic si am primit un nr de inregistrare de cate ori sun la relatii cu clienti mi se spune ca problema mea e in curs de solutionare,la OPC mi au spus ca eu nu pot face plagere ,trebuie sa faca liderul de sindicat, acesta nu vrea sa faca pentru ca nu vrea sa se puna rau cu liderul de sindicat central, nu vrea nici sa imi dea copie dupa contractul colectiv.Ce optiuni am ?
Schimbati furnizorul de internet, caci atata timp cat cei care au calitate de subiecte de drept nu vor sa se exercite in acest sens ...nu vad ce puteti face dvs. in calitate de tert, nici nu stim de care (apropo, in ce calitate folositi dvs. routerul si serviciile de net platite de asociatia sportiva?). Daca aveti un contract cu asociatia sportiva, puteti sa va prevalati de el si sa cereti punerea lui in aplicare.