Buna zia,as dori sa ma sfatuiti si pe mine intr-o problema
Acum cateva zile,mai exact pe data de 4 a lunii in curs am cumparat cu prelungire de abonament un telefon nou,nu am apucat sa dau nici macar un singur telefon deoarece la 2 zile de la data cumpararii sa inchis singur desi era incarcat si nu sa mai deschis,nu am putut sa ma duc cu el deoarece era inchis magazinul,si as dori sa stiu daca pot refuza repararea telefonului in service deoarece sunt patita cu service-ul si pot cere direct inlocuirea telefonului?
Aici depinde si de unde aveti acel telefon. Tinand cont ca este in garantie, exista doua posibilitati:
1. Repararea telefonului
2. Schimbarea telefonului atunci cand acesta nu se mai poate repara.
Ei sunt singurii care decid daca va schimba telefonul sau nu. Telefonul se trimite la propriul service, fiind unul de specialitate. Singura problema e durata de timp in care acestia trimit telefonul inapoi... De obicei dureaza intre o saptamana - 3 saptamani. (anul trecut cei de la Cosmote mi-au tinut aprox. o saptamana telefonul in service pentru o problema la difuzor).
Nu aveti posibilitatea de a cere un telefon nou daca problema nu este grava (e posibil sa fie ceva minor la display).
E ceva de la el,eu l-am cumparat joi seara,am actele pe el si tot ce trebuie,nu l-am folosit decat vineri iar seara l-am pus la incarcat,in cursul zilei de sambata telefonul sa inchis singur de 2 ori si l-am reaprins,iar a 3a oara sa inchis de tot si nu a mai mers,iar eu nu vreau sa-l dau la service pt ca sunt patita,o data ce-l trimit acolo imi va schimba piese si se va tot strica,dupa o sg zi de utilizare sa-l trimit in service nu e corect
Puteti incerca sa schimbati produsul pentru neconformitate, la magazinul de unde ati achizitionat telefonul. Avand in vedere ca telefonul nu a functionat decat o singura zi, este foarte probabil sa aiba un defect de fabricatie.