Am un telefon cumparat acum 4 luni si luna trecuta n-a mai vrut sa lucreze blitzul dupa ce facusem cateva pose . L-am dus la firma de unde l-am cumparat si mi-au spus sa-l las la ei sa-l trimita la reparat . S-a intocmit o " FISA de reparatii " in care s-a trecut defectul constatat. Dupa 2 saptamani sunt contactat si stunt instiintat ca trebuie sa suport reparatia deoarece are display-l spart . Am contestat verbal , la telefon , aceasta defectiune fiindca telefonul era in buna stare si mi-au spus ca ei au facut poze la intrarea in service . Cei de la magazinul unde am predat telefonul mi-au reconfirmat telefonic ca aparatul era in buna stare . Dupa un schimb intens de telefoane intre cele doua firme mi-au dat replica finala - telefonul se va returna nereparat iar spartura display-ului nu a fost vizibila deoarece ea a fost la interior caci nu e sparta protectia / geamul exterior - nu stiu cum se numeste . Interesant e ca atat firma de reparatii cat si magazinul in cauza mi-au dat acelasi raspuns de parca ar fi citit de pe aceasi hartie amandoi . Deci in final si magazinul s-a dat dupa firma due reparatii . NU vreau nimic altceva decat telefonul meu reparat - simt ca sunt mintit ptr ca nu ma pricep la tehnologie . Nu se poate asa ceva ... Cui ma pot adresa ? LA ce numar de telefon pot suna ?
Service televizor
NNorbert
Buna ziua,
Am achizitionat online un televizor, care s- a defectat. Fiind sub garantie, am contactat service-ul in cauza. Am mentionat defectul aparatului si ... (vezi toată discuția)