avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 520 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Femeie de serviciu asociatie de proprietari
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Femeie de serviciu asociatie de proprietari

Care ar fi forma legala pentru femeia de serviciu pentru o asociatie de proprietari si care sunt atributiile din fisa postului.
M-ar interesa deasemenea veniturile lunare pentru Bucuresti (din experienta altor asociatii).

multumesc foarte mult
Cel mai recent răspuns: elga50 , moderator 14:28, 12 Iunie 2014
Contract de munca.
Fisa postului in functie de condominiu.
Salar Net Pipera - 1250 lei.
1- FISA DE POST FEMEIE DE SERVICI


1. Denumirea compartimentului:


2. Denumirea postului:
Femeie de servici

3. Numele si prenumele salariatului:
NUME SI PRENUME SALARIAT

4. Se subordoneaza:
administratorului si presedintelui asociatiei

5. Numele sefului ierarhic:
NUME SI PRENUME SEF IERARHIC

6. Subordoneaza:
Numai daca este cazul

7. Drept de semnatura:
Intern:
Extern:

8. Relatii functionale:
- ia la cunostinta de solicitarile membrilor asociatiei de proprietari si in masura in care acestea corespund cu cerintele sarcinilor de serviciu stabilite in prezenta fisa le duce la indeplinire in ordinea prioritatilor


9. Pregatirea si experienta:


10. Autoritate si libertate organizatorica:

11. Responsabilitati si sarcini:
- executa lucrari de curatenie in imobilul (inclusiv subsolul imobilului) asociatiei de proprietari si zona aferenta (spatii verzi, trotuar).
- executa lucrari suplimentare necesare mentinerii curateniei si evacuarii gunoiului menajer din imobilul (inclusiv subsolul imobilului) asociatiei de proprietari si zona aferenta (spatii verzi, trotuar)
- este direct raspunzator de indeplinirea intocmai a atributiilor si prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite in prezenta fisa
- este direct raspunzator de pastrarea bunurilor materiale sau de alta natura pe care le are in gestiune;
Sarcini:
- sa mature zilnic holul si scara imobilului;
- sa spele cel putin o data pe saptamana holul si scara imobilului;
- sa mature sau/si sa spele holul, scara imobilului ori de cate ori este nevoie (cel putin o data pe zi) pentru a indeparta urmele de noroiul depus ca urmare a intemperiilor;
- sa stearga praful si panzele de paianjen din holul si scara imobilului ori de cate ori este nevoie in vederea mentinerii aspectului de curatenie a imobilului;
- sa spele geamurile imobilului ori de cate ori este nevoie in vederea mentinerii aspectului de curatenie a imobilului;
- sa mentina curatenia la gheena si la balcoanele de pe etaje de folosinta comuna (de acces la tubulatura de evacuare a gunoiului menajer) si sa participe impreuna cu reprezentantii firmei de prestari servicii de salubritate la descarcarea gunoiului menajer;
- sa desfunde ori de cate ori este nevoie tubulatura de evacuare a gunoiului;
- saptamanal sa verifice starea de uzura a tubulaturii de evacuare a gunoiului si a tomberoanelor avand obligatia sa anunte administratorul iar in lipsa acestuia presedintele asociatiei de necesitatea efectuarii de reparatii sau de inlocuire a tomberoanelor;
- sa anunte de indata administratorul iar in lipsa acestuia presedintele asociatiei orice neregula constatata cu privire la starea peretilor interiori sau exteriori (infiltratii de apa de la inundatii, conducte sparte, fisurari, degradari datorate uzurii sau lovirii accidentale sau nu, etc.)
- sa asigure curatenia din zona spatiului verde aferenta imobilului (sa tunda iarba, sa ude spatiul verde, sa stranga ori de cate este nevoie hartiile, crengile, frunzele, etc. de pe spatiul verde)
- sa duca la indeplinire si sa respecte deciziile institutiilor locale cu privire la curatenia trotuarului aferent imobilului (ex. : spalarea trotuarului, inlaturarea zapezii, etc.)
- sa mentina curatenia din subsolul imobilului;
- sa viziteze zilnic subsolul imobilului in vederea mentinerii curateniei si pentru a constata daca au intervenit defectiuni la reteaua de alimentare cu apa rece potabila, A.C.M., energie termica, canalizare (ex.: scurgeri, inundatii, , etc.) sau patrunderi fortate in subsol
- sa ia in primire toate materialele necesare asigurarii curateniei, intretinerii spatiului verde, colectarea si debarasarea gunoiului menajer (tomberoane) avand obligatia sa asigure pastrarea si utilizarea acestora in bune conditiuni,
- daca primeste bani are dreptul de a-si achizitiona singur materialele necesare desfasurarii activitatii cu obligatia de a se incadra in plafonul stabilit si de a justifica cheltuielile facute cu documente legale (conform legislatiei in vigoare, ex. : factura fiscala si chitanta);
- sa manifeste disponibilitate catre dialog, receptivitate, calm, tact in relatiile de serviciu ce se stabilesc cu persoane din asociatie sau vizitatori;
- sa raspunda la toate solicitarile venite din partea administratorului sau presedintele asociatiei pentru indeplinirea unor sarcini conforme fisei postului;
- sa manifeste grija deosebita in manuirea si utilizarea materialelor si echipamentelor pe care le are in primire pentru a evita avarierea, distrugerea sau pierderea lor;
- sa fie cinstit , loial si disciplinat dand dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact;
- sa respecte instructiunile de folosire a ascensorului si sa anunte de indata orice defectiune la societatea care asigura intretinerea ascensorului cat si administratorul iar in lipsa acestuia presedintele asociatiei
- sa respecte cu strictete regulile de protectie a muncii si P.S.I. din obiectivul unde desfasoara serviciul; (conform.art.6 alin.(1) si (2) din OG nr.60/1997 orice persoana care observa un incendiu are obligatia de a anunta prin orice mijloc pompierii , primarul sau politia , dupa caz , si sa ia masuri , dupa posibilitatile sale , pentru limitarea si stingerea incendiului .
- conform art.23 lit. b , c, f, din OG 60/1997 , angajatul trebuie sa utilizeze , potrivit instructiunilor de utilizare a substantele periculoase, instalatiilor ,utilajele, masinile, aparatura si echipamentele de lucru.; sa acorde ajutor , atat cat este rational posibil, oricarui alt salariat , aflat intr-o situatie de pericol.
- Conform art.12 NGPM/2002 angajatii vor desfasura activitatea in asa fel incat sa nu expuna la pericole de accidentare sau imbolnavire profesionala persoana proprie sau alti angajati , in conformitate cu pregatirea si instruirea in domeniul
protectiei muncii primita de la angajatorul sau; in acest scop angajatul are urmatoarele obligatii :
a) sa-si insuseasca si sa respecte normele si instructiunile de protectie a muncii si masurile de aplicare a acestora.
b) Sa aduca la cunostinta de indata administratorului iar in lipsa acestuia presedintele asociatiei accidentele de munca suferite de propria persoana sau de alti angajati.
c) Sa coopereze cu persoanele cu atributii specifice in domeniul securitatii si sanatatii in munca , atat timp cat este necesar , pentru realizarea oricarei sarcini sau cerinte impuse de autoritate competenta pentru prevenirea accidentelor si bolilor profesionale.
d) Sa refuze intemeiat executarea unei sarcini de munca daca aceasta ar pune in pericol de accidentare sau imbolnavire profesionala persoana sa sau a celorlalti participanti.
- sa informeze de indata administratorul iar in lipsa acestuia presedintele asociatiei despre orice deficienta constatata sau eveniment petrecut
- sa execute alte activitati in legatura cu indeplinirea sarcinilor de serviciu precizate de persoanele care au acest drept.


12. Sanctiuni pentru nerespectarea fisei postului sau a anexelor acestora:
- raspunde nemijlocit pecuniar, administrativ sau penal, dupa caz, daca prin nerespectarea sarcinilor de serviciu stabilite prin prezenta fisa, aduce direct sau indirect prejudiciile materiale sau de alta natura asociatiei sau membrilor acesteia.

13. Semnaturi:

14. Data semnarii:
2-Salariul este conditionat de negocierea intre parti,de marimea asociatiei de proprietari si de obligatiile ce ii revin femei de serviciu
Asociatie cu 40-50 apartamente brut- 400 iar net - 321.
Asociatia mai vireaza 190 lei ( 79 de la salariat si 111 suportat de proprietari), total 511 lei.
Ultima modificare: Joi, 12 Iunie 2014
ContSters241232, utilizator
Contract de munca.
Asociatie cu 36 ap. (Bucuresti) net = 350 lei, plus cheltuieli salariale (angajat, impozit, angajator) - 208 lei. Total - 558 lei.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Ce responsabilitati are o femeie de serviciu? Criste simona Criste simona Buna ziua!!As dori sa stiu ce responzabilitati are femeia de serviu?Ea este obigata sa curete spatiile verzi din jurul blocului si sa taie gardul viu fara sa ... (vezi toată discuția)
Fise de post: muncitor necalificat si menajera OANA FRANGU OANA FRANGU FISA POSTULUI: PUTETI SA MA AJUTATI CU FISA POSTULUIPENTRU MUNCITOR NECALIFICAT SI MENAJERA.MULTUMESC:slap: (vezi toată discuția)
Miros ghena si gandaci alex_tz2000 alex_tz2000 Buna ziua! M-am mutat de curand intr-un bloc care are in interiorul scarii de bloc langa lift, la fiecare etaj, intr-o camaruta, tobogan pentru aruncarea ... (vezi toată discuția)