Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna ziua,in urma cu doar o saptamana am fost victima unei fraude si de aceea va cer ajutor.Vroiam sa-mi cumpar o masina si am intrat pe mercador unde am si gasit una numai ca utilizatorul nu avea numar de contact si doar e-mail.Dupa multe conversatii cu acesta mi-a cerut pentru siguranta lui ca am banii sa-i fac o dovada dat fiind faptul ca venea din Italia sa-mi vanda masina .Vroia sa transfer banii de pe numele meu pe numele unei rude prin western union si sa-i trimit o copie dupa chitanta pe e-mail.Eu ca un dobitoc am facut acest lucru si am ramas fara bani 2000de euro.In momentul cand i-am dat copia am acoperit codul MTCN pentru ca la banca m-i s-a spus ca banii nu pot fi ridicati fara acest cod sub nici o forma.Surpriza?Cand am fost sa retrag banii nu mai erau in cont.Am crezut ca innebunesc de suparare.Cum se poate ca banca sa dea bani unei persoane fara cod si fara un act de identitate?VA CER DISPERAT un raspuns daca ati mai patit asa ceva?Si ce pot face sa-mi recuperez banii.CRED CA INNEBUNESC:-(((
In plangere sa ii includeti si pe cei de la Western Union, fiindca nu sunteti primul pacalit.
Nu mai spun ca prin tot orasul vezi reclama lor: transfer sigur prin Western Union.
Le puteti face si o reclamatite la OPC pentru reclama mincinoasa.
Nu o sa obtineti banii inapoi prin asta dar ii ardeti la buzunar pe cei de la Western Union.
Din pacate,am facut o reclamatie celor de la Western Union pe care angajata care mi-a facut transferul nici dupa o saptamana nu a trimis-o la Bucuresti sa-mi spuna cine si de unde au fost retrasi banii....TRAIM IN ROMANIA unde nimanui nu-i pasa de omul care poate maine nu are ce pune pe masa!
Deschide o plangere catre ANPC. O poti face si pe mail, plangerile se fac in nume propriu si trebuie sa contina datele totale necesare indentificarii problemei.
In Bcc adaugi si adresa oficiala de e-mail a Western Union (cea de Romania).
Slabe sperante ca sa va recuperati banii. Puteti sa incercati tot felul de plangeri, dar chiar daca ar fi prins escrocul in mai stiu eu ce tara tot nu cred ca v-ati putea recupera banii. Iar Western Union v-a facut serviciul de a va trimite banii la destinatie, ei si-au indeplinit obligatia deci nu va puteti astepta sa va compenseze cu ceva. Dupa cate mi se pare ei au la vedere avertismente contra escrocheriilor, asa ca nu puteti spune ca nu v-au avertizat asupra riscurilor.