Balanta contului de PayPal pe care il foloseam a ramas negativa (-2300lire) datorita unui client... mai putin onest. Detaliile contului respectiv nu erau pe numele meu, adresa mea, nr. de telefon etc. Doar cardul de debit era deschis pe numele meu si legat la contul respectiv. Banuiesc ca se debitul acela va fi transferat catre o agentie de recuperare a creantelor. Intrebarea mea este daca ar trebui sa imi fac griji pentru aceasta balanta negativa? Si daca da, care ar fi consecintele legale ?
Daca detaliile contului respectiv nu erau pe numele tau, era imposibil sa atasezi un card de credit/debit in PayPal, pe alt nume decat cel al detinatorului.
In cazul in care clientul tau a facut chargeback dupa ce ai retras suma primita de la el, balanta ramane negativa si scade odata cu intrarea altor fonduri in contul tau de PayPal (pana la 0).
Nu se ajunge la recuperare creante, iti ramane doar balanta negativa pe cont. Poti deschide o actiune de verificare cu dovezi impotriva clientului, prin care sa dovedesti ca el este de rea credinta.
Totusi, dupa cum am spus, e imposibil ce zici tu acolo. Pentru a deveni client verificat, atasezi un card/cont bancar la contul de PayPal iar ei iti retrag 1.5 EUR pentru verificare. Pe extrasul de cont apare un PIN, il introduci in contul de PayPal pentru a completa verificarea.
Ei nu accepta ca numele detinatorului de cont sa difere de numele beneficiarului cardului/contului. Nu cred ca-i cazul sa te ascunzi acum dupa deget si sa spui povesti aiurea.