Pai se justifica acest mod de gestionare care evident ca nu depinde de asociatie. Gasim explicatia in raspunsul primit de la fuirnizor:
S-a facut adresa la. Apa Nova iar acestia au motivat ca indexul de apa rece ptr. preparat apa calda nu este transmis in timp util de radet ptr. luna in curs .
Chiar furnizorul explica faptul ca nu poate factura la inceputul lunii atat apa rece consumata cat si apa rece necesara prepararii apei calde pe luna anterioara pentru ca nu primeste in timp util fatura de la celalalt furnizor.
Sigur ca e un decalaj, o complicare a geestionarii dar daca facturile sunt in regula, consumul corect, pretul la fel... proprietarii nu sunt nedreptatiti si e in regula.
Asa se intampla de regula cu energia electrica ce se factureaza din 2 in 2 luni extimativ iar citirea se face odata la 3 luni ceea ce duce la regularizari clare doar odata la 6 luni atunci cand coincide a treia factura (din 2 in 2 luni) cu a doua citire (din 3 in 3 luni).