azi s a pus anunt de sedinta pt simbata, cu 2 zile inainte de a se intruni desi legea spune 7 zile,, ca si subiecte printre altele apare renuntarea dministratoarei, la functie, care nu e platita la nici unul din toate titulaturile presedinte, admin , cenzor..
Are admin obligatia de a gasi pe cineva sa inlocuiasca avind in vedere renuntarea de pe o zi pe alta?
ce acte se dau la predarea gestiunii de la un admin la altul?
multumesc anticipat
Administratorul de imobil in baza atestatului profesional are dreptul sa exercite responsabilitatile strict prevazute responsabilitatii de administrator
Presedintele de asociatie este proprietarul mandatat de proprietari sa reprezinte si sa apere interesele asociatiei si ale membrilor proprietari
Presedintele de asociatie detine calitate executiva=dispune hotarari in comitetul executiv, pe cand administratorul de imobil detine calitate executorie=executa hotarari dispuse de adunarea generala,presedinte si comitet executiv
Administratorul de imobil nu are competenta sa exercite concomitent la aceiasi asociatie de proprietari responsabilitatea de presedinte si de cenzor
Se predau toate actele financiar contabile detinute de administrator
Teoretic administratorul ar trebui sa detina numai documentele aferent lunii in plata,restul documentelor fiind pastrate la sediul asociatiei de proprietari
nici unul dintre administratorii de pina acum nu a avut atestat de la primarie,nicii unul nu a fost angajat , cu salariu... ati spus ca,, Administratorul de imobil nu are competenta sa exercite concomitent la aceiasi asociatie de proprietari responsabilitatea de presedinte si de cenzor,,
DAR un presedinte poate avea in acelasi timp functia de presedinte si administrator pina la gasirea altuia?
DA, un membru al com. ex. poate sa indeplineasca functia de administrator - intr-un caz ca cel prezentat de dvs. Oricum, com. ex. trebuie sa ia masuri de angajare a unui administrator, prin una din metodele cunoscute (CIM sau contract de prestari de servicii daca adm. este PFA).