Va cer sprijinul in urmatoarea situatie:
O asociatie de proprietari a semnat prin presedintele asociatiei un contract de executie usi pt imobilul respectiv cu o SC din domeniu. In aceeasi zi in care s-a semnat contractul a fost emisa si factura lucrarii care urma sa se execute. Ulterior, proprietarii au decis renuntatrea la lucrare si a fost informata in scris si sociatatea furnizoare.
Desi lucrarea nu s-a executat sau macar inceput, furnizorul pretinde achitarea facturii aferente.
Este idreptatit sa ceara plata din moment ce lucrarea nici macar nu a fost inceputa? Mentionez ca in contract nu exista clauze de reziliere sau alte obligatii.
Va multumesc!!!
nu va obliga in nici un fel daca "marfa" sau lucrarile nu au fost executate.Nu este indreptatit sa ceara, dar cine-l poate opri sa pretinda...:tooth: poate pretinde orice, dar cine ii va da dreptate...:rolleyes:
Va multumesc pt raspuns!!! Asa am considerat si eu ca este normal ,dar furnizorul pretinde ca la data cand a fost instiintat ca se renunta la lucrare, el avea deja executata parte din lucrare. Evident, acest lucru nu poate fi probat in vreun fel!!!
va multumesc pentru raspuns!
martori ca s-a facut partial lucrarea? expertiza la ce anume si cine ar trebui sa o faca?
este vb de tamplarie tip termopan foarte raspandita ca utilizare. cum se poate demonstra ca acea "lucrare" era destinata imobilului respectiv? nu exista un memoriu tehnic justificativ care ar putea personaliza lucrarea in cauza!!!