avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 527 soluții astăzi

Marți, 4 februarie, are loc evenimentul: TVA, Impozitul datorat de nerezidenți, Impozitul pe profit, facilități fiscale 2025: Sesiune practică cu Adrian Bența. Participă →

Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate - partida simplă ... Impozit PFA
Discuție deschisă în Contabilitate - partida simplă şi obligaţii fiscale declarative pentru PFA, II, AF

Impozit PFA

Buna ziua.

Am 18 ani, si la sfarsitul anului trecut am inceput sa lucrez ca Freelancer. Recent mi-am inregistrat si un PFA, am fost la finante unde mi s-a dat si un formular 220 care trebuie sa-l completez, dar in mare parte nu am idee ce ar trebui sa scriu, in special la venit aproximativ (la ce se foloseste? nu prea am idee, e foarte subiectiv) si la data inceperii activitatii (acum sau de cand am inceput)

De asemenea, pentru banii care mi-au intrat inainte, cum platesc impozit? Trebuie platit? Daca da, se aplica si penalitati pentru ca nu eram inregistrat? Multumesc, o zi buna!
Cel mai recent răspuns: sergiuzaharie , utilizator 10:58, 23 Iunie 2014
Multumesc pentru raspuns. O sa trebuiasca sa specific ca am avut venituri si inaintea infiinarii PFAului sau o sa se verifice direct si o sa mi se spuna ca trebuie sa platesc pentru acele sume?
Pentru a da un raspuns bun trebuie mai multe informatii de la dvs.

Descrieti despre ce servicii e vorba, cine face plata etc.
Eu fac siteuri, lucrez doar cu clienti din afara tarii. Plata este facuta de diferitii clienti, prin intermediul PayPal, de unde ii pun pe card.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Taxe catre stat pfa ecomagazin ecomagazin Am infiintat de 2 saptamani un PFA, nu am angajati. Ma intereseaza ce taxe si impozite se platesc catre stat ? Multumesc (vezi toată discuția)