buna ziua..am nevoie de un sfat in urmatoarea problema.la 1 mai am cumparat un apartament cu 3 camere in timisoara...la notar s/a cerut asa cum se face de obicei declaratie de la administrator precum imobilul pe care l cumparam nu are datorii..dupa o luna de la cumparare la plata lunara la asociatie a fost adaugata o suma de bani reprezentand caldura consumata in decembrie...repet..am cumparat in mai.normal ar fi fost ca administratorul sa precizeze faptul ca vechiul proprietar are de plata o suma restanta rezultata din caldura consumata in lunile din iarna 2013/2014.banii pe luna mai nu i a incasat dnul administrator pe motiv ca nu poate taia chitanta pe jumatate din suma deoarece am spus ca platim doar partea noastra..a mai spus ca va luna din fondul de reparatii strans al vechiului proprietar pentru a opri pentru caldura consumata iar noi sa punem banii la fondul de reparatii..vreau sa stiu daca are voie sa faca asa ceva...ce se poate face deoarece a dat acea declaratie falsa precum nu sunt datorii la apartament..
Vedeti ca e o prostie la mijloc. Nici nu poate fi vorba de asa ceva, ca doar nu facea in aprilie listele pentru noiembrie si in mai pentru decembrie.....!
Sunteti sigur ca nu e vorba despre fondul de rulment in loc de fond de reparatii?
am facut sesizare la primarie si am trecut toate nemultumirile acolo...i s a trimis administratorului o sesizare conform careia trebuie sa intocmeasca corect tabelul de cheltuieli altfel ia amenda...asteptam sa facem sedinta cu locatarii pentru a l schimba...