avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1298 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Am luat teapa, ce pot face?
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Am luat teapa, ce pot face?

Am nevoie de un sfat.
Sunt student si am o restanta. Un coleg mi-a recomandat pe cineva ca ma poate ajuta sa trec restanta, adica sa dau niste bani si el va da profesorului si voi trece examenul. A trecut examenul si am picat, dovedindu-se ca mi-a dat teapa. am vb cu respectivul si mi-a spus ca imi da banii inapoi.... ca mii pune in cont, etc. A trecut deja cateva zile si tot ma minte ca mii da, etc. Acum nu mai raspunde la telefon. Ce pot face?
Cel mai recent răspuns: THEODORA30 , utilizator 17:42, 30 Iunie 2014
plangere scrisa la politie.
Dar nu risc sa fiu exmatriculat ca am vrut sa dau mita?
Mentionez ca nu sunt singurul inselat. Mai sunt inca 10 persoane in aceeasi situatie cu aceeasi persoana. E vorba de 500 euro
Ultima modificare: Luni, 30 Iunie 2014
Donel, utilizator
Dragul meu,daca n-ai o dovada,filmata,scrisa-n-ai nicio sansa sa ii mai recuperez.
Nu prea am dovezi, decat un profil de facebook si un martor. dar ma gandesc in cazul in care fac plangere, poate se va speria si imi va inapoia banii. dar imi e frica sa nu fiu exmatriculat
Ultima modificare: Luni, 30 Iunie 2014
Donel, utilizator
Dar poti sa-inregistrezi cand mergi sa-ceri banii,sa -l descosi astfel incat sa l determini sa spuna tot pe inregistrare.Nu te exmatriculeaza

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Inregistrare audio DanMihai17 DanMihai17 Buna ziua, as dori sa stiu daca este legala inregistrarea audio a unui ofiter DNA si daca am nevoie de acordul lui. Am fost chemat intr-un caz de mita intre un ... (vezi toată discuția)